Το καινουργιο 13αρι θα ειναι dual vvt-i.
Η ΤΟΥΟΤΑ εαν θα υπερτροφοδοτηση καποιο, θα ειναι με κομπρεσορα, οπου δεν μειωνει την αξιοπιστια, δεν ανεβαζει θερμοκρασια και κραταει τα ατμοσφαιρικα χαρακτηριστικα.
Η TOYOTA θελει να εχει ευχαριστημενους πελατες για χρονια(οπως εμενα).Εκει στηριχθηκε τοσα χρονια. Εκανε ενα ονομα και θελει να το κρατησει.Πελατες που μετα απο 10 χρονια και 230.000 δεν πειραξαν βιδα και γαζωνει το μοτερακι.
Επιση εχει καταλαβει οτι βελτιωση δεν ειναι μονο η αυξηση ιπποδυναμης.Πρωτος διδαξας σε αυτο ειναι η mazda.Βελτιωση ειναι η μειωση του βαρους.Εχουν φτασει τα αυτοκινητα να ειναι 2 τοννους.Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την αυξηση του κυβισμου και την υπαρξη turbo, που οσο και να θελουν να τα παρουσιασουν οικονομικα δεν μασαμε κουτοχορτο.Ρωτηστε ποσο καινε τα vag υπο πιεση.
Ενα βαρη αυτοκινητο επισης ουτε στριβη, ουτε φρεναρει, ουτε εχει την αμεσοτητα ενας ελαφρυτερου.
Δηλαδη, εαν το ανανεομενο 13αρι auris, ειναι καμια 30-40 κιλα ελαφρυτερο και ποιο δυνατο, με καλυτερο σασμαν και καλυτερο κινητηρα παντου.Αυτο δεν θα ειναι πραγματικη βελτιωση.Βελτιωση δεν ειναι μονο το γκαζι στην ευθεια
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|