Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Τριγμοι και τροποι αντιμετωπισης
  #1  
Παλιά 26-11-08, 13:17
Το avatar του χρήστη gtsoum
gtsoum Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 02-10-2008
Μοντέλο: Auris 1.6
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 15
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
gtsoum είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τριγμοι και τροποι αντιμετωπισης

Αν και δεν εχει αναφερθει σε καποιο topic ειμαι σιγουρος οτι ολοι οι κατοχοι του auris θα εχουν καποιο παραπονο απο την ποιοτητα των πλαστικων της κεντρικης κονσολας ( της λεγομενης γεφυρας ). Η ποιοτητα των πλαστικων και η συναρμολογη τους θα μπορουσε να ειναι πιο καλη συνολικα ειδικα απο μια εταιρεια οπως η toyota. Αναρωτουμενος τι μπορω να κανω για να σταματησω καποιους μικροτριγμους εστειλα mail στην toyota hellas και μου απαντησε πως υπαρχει ενα κιτ το οποιο προσφερει η εταιρεια και λεγεται Noise Reduction Kit. Ειναι ενα αφρωδες υλικο το οποιο μπαινει αναμεσα στα πλαστικα και σταματαει καθε τριγμο. Μου το τοποθετησαν σε μια ωρα περιπου (χωρις φυσικα κανενα κοστος) και πλεον εφυγε το μοναδικο παραπονο που ειχα απο το αμαξι ( μικροτριγμοι). Οποτε οποιος αντιμετωπιζει παρομοιο προβλημα δεν εχει παρα να απευθυνθει στην αντιπροσωπεια.

ΥΓ : Ενδεχεται σε καποιες αντιπροσωπειες να σας πουνε οτι δεν γνωριζουν κατι αλλα να επιμεινετε να επικοινωνησουν με την toyota ( το ιδιο επαθα και εγω ).μαλιστα υπαρχει κωδικος ανταλλακτικου για το συγκεκριμενο kit. Μπορω να σας πω σε ποια αντιπροσωπεια πηγα αλλα μονο με pm , μην φανει πως κανω διαφημιση καποιας.

Απάντηση με παράθεση