Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #35  
Παλιά 18-11-08, 12:26
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Λεει για 1.8 Vvt-i μοντελα. Δλδ verso, celica κτλπ. (Οχι τα TS).

Βεβαια, στην Αμερική δεν υπάρχoυν καν 1.4 και 1.6 εκδόσεις οπότε φαντάζομαι ότι αυτη η ειδηση επηρεάζει γενικά τα vvt-i μοντελα.

Τι να πω... Ισως το έκανε στις πρωτες γεννιές που οντως η TOYOTA αντικαθιστουσε ολο το μπλοκ.
Στα πιο προσφατα μοντελα δεν εχει ακουστει κατι. Και εμενα δεν καιει ουτε σταγονα... Τι να πω...
Σωστά, αλλά μιλάμε για Αγγλία. Σε αγγλικό forum είχα διαβάσει από ανθρώπους (που έδειχναν να γνωρίζουν από μέσα) ότι αφορά τους κινητήρες 1.8i που έμπαιναν σε Avensis, Celica, MR2 μέχρι το 2005. Το πρόβλημα είχε σχέση με λίγες (ή μικρές? ) τρύπες στα πιστόνια για επιστροφή λαδιού, που νομίζω αναφέρθηκε και εδώ προηγουμένως.

Όποιος έχει πάρει 7 χρόνια εγγύηση θα είναι μέσα το πρόβλημα και καλά θα κάνει να ξεφορτωθεί το αυτοκίνητο, αν δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα ανα έτος.
Απάντηση με παράθεση