Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Φίλε sotosVERIA
Εάν τα εμπρος αμορτισέρ μετά από 65.000 χλμ είναι 77% και τα πίσω 45%, παρά το ότι έχουν αλλαχθεί ξανά πριν 30.000 χλμ., προφανώς δεν είναι φυσιολογική φθορά. Καταλαβαίνω ότι το συνεργείο μου δεν χρειαζόταν έγκριση παρά το 5 έτος.
|
Φίλε CTS03
Τα πλήρωσες την πρώτη φορά τα αμορτισέρ?
Αν ναι τότε απο την ημέρα που τοποθετήθηκαν έχουν 1 ή 2 χρόνια εγγύηση ανάλογα ποιά έβαλες (εργοστασιακά ή KYB).
Αν όχι τότε για να στα καλύψει πάλι θα πρέπει να είναι στα πρώτα 3 χρόνια από την αγορά του αυτοκινήτου. Εσύ το έχει 5 χρόνια. Η εγγύηση δεν παρατείνετε!
Και μην ξεχνάτε! Οι κατασκευστές των αμορτισέρ δίνουν διάρκεια ζωής των αμορτισέρ 80.000 χλμ. και η ΤΟΥΟΤΑ τα καλύπτει μέχρι τα 100.000 και εφόσον είναι μέσα στην τριετία.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Φίλε sotosVERIA το ένα που λες αναιρεί το άλλο. Τι κανόνας είναι αυτός που ισχύει αφού τελικά το εάν θα αλλαχθεί κάτι στην εγγύηση εξαρτάται από την καλή διάθεση του υπεύθυνου εγγυήσεων. Θεωρώ ότι το πιο σωστό είναι να είναι σαφές από την αρχή τι αλλάζεται και την δεν αλλάζεται στην εγγύηση. Αυτός ο υπεύθυνος εγγυήσεων που έχει καλή διάθεση μία μέρα, μπορεί την επόμενη να έχει φάει παντόφλα στο σπίτι και να μην έχει καλή διάθεση... Δηλαδή το εάν θα αλλαχθεί κάτι εξαρτάται από την συναισθηματική κατάσταση κάποιου την ημέρα που θα έχω ένα πρόβλημα με το αμάξι;
Υ.Γ.: Μη με παρεξηγήσεις, δεν σου τη "λέω", τελείως φιλικά τα γράφω όλα αυτά...
|
Δεν κατάλαβες τον τρόπο που το είπα.
Είπα οτι υπάρχει ένας κανόνας για τις εγγυήσεις!
Αλλά άτυπα, ο καθε υπεύθυνος εγγυήσεων μπορεί να τον ΠΑΡΑΒΕΙ, με ρίσκο να απορριφθεί η εγγύηση απο την ΤΟΥΟΤΑ και τελικά να πληρώσει το ανταλλακτικό αυτός ή το αφεντικό του. Αυτό συμβαίνει όταν θέλει να σε εξυπηρετήσει ενώ το ανταλλακτικό ΔΕΝ είναι στην εγγύηση.
Κανένας μα κανένας δεν μπορεί να μην περάσει στην εγγύηση ανταλλακτικό το οποίο καλύπτεται. Δεν έχει το δικαίωμα!