Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 13-11-08, 10:24
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Το παραδειγμα με το παραθυρο ειναι σχετικό με την 5η κλειδαρια που αλλαξανε στον φίλο σου.

Αυτο που θελω να πω ειναι πως, αν ειναι χοντρη η ζημιά, μπορει να πρεπει να στην περασουν στην υπερεγγυηση αλλα αν δεν εχουν καποιο "οφελος" απο εσενα (πχ να τους τα ακουμπας τοσα χρόνια, να εισαι καλό πελάτης κτλπ) πιστευω θα προσπαθησουν να κανουν τον κινεζο και να το αποφυγουν. Θα πρεπει δλδ να κυνηγησεις το θέμα...

Πιστευω και ξαναλεω πως ολα ειναι θεμα μαρκετιν...

Σου δινουν κατι τετοια δολώματα για να λες "καλη η αντιπροσωπία. Παρότι η κλειδαριά ή το παραθυρο δεν ειναι στα μηχανικά μερη, μου το αλλαξανε στην εγγυηση" και για αυτους λογικά το κόστος ειναι μηδεν. Οπότε συνεχιζεις να το πηγαινεις το αμαξι αντιπροσωπία.
Αν τωρα ερθει καμια χοντρή ζημιά, αν ειναι εκτος εγγυησης μηχανικων μερων χαλαρα θα σε αδειάσουν (και με το δίκιο τους) αλλά και στα μηχανικά μερη να είναι θα πράξουν όμως ειπα... Αν δεν εισαι καλος "πελατης" θα κοιταξουν να το αποφυγουν και θα θελει κυνηγι το θεμα για να βρεις το δικιο σου.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση