Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 13-11-08, 10:03
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Εγω πάντως ειμαι στον 5ο χρόνο και μου αλλάξανε όλο τον μηχανισμό του πίσω παραθυρου που είχε χαλάσει μεσα στην εγγύηση.
Πιστευω πως παίζει ρόλο η αντιπροσωπία 100%. Μπορει να πας στη μία και να σε φτύσουνε, και επιτόπου να πας στην παραδιπλανή και να στα περάσουν όλα εγγύηση. Επίσης, σίγουρα κοιτάνε και τους υπολογιστες τους και βλέπουνε αν εχεις κανει τα σερβις του αυτοκινήτου σε αυτους. Δλδ εγω απο τοοτε που πηρα το αμαξι, το πηγαινω σε συγκεκριμένη αντιπροσωπία και κάνω τα πάντα εκει. Οταν λοιπον ο αλλος βλέπει ενα καλο πελάτη, του είναι δύσκολο να του αρνηθει κάποια αλλαγή εντός εγγύησης (ειδικά αν δεν θα του κοστίσει και πολύ).
Για καθε σερβις που πας πληρωνεις 110+ ευρω μονο για λαδια-φιλτρο, και για τα πιο χοντρα σερβις πληρωνεις 250+.
Το να σου αλλαξει ενα μηχανισμο παραθυρου δεν του κοστίζει τιποτα μπροστα σε αυτα που εχει ηδη βγάλει απο τα σερβις σου, και από αυτα που ΘΑ βγάλει αν δεν σε δυσαρεστήσει και συνεχίζεις να πηγαινεις το αμαξι σου στην αντιπροσωπία του...

Ολα ειναι σχετικά κατ' εμέ και όλα ειναι θεμα marketing...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση