καλησπερα φιλε μου γνωμη μου ειανι να βαλεις ενα φιλτρακι Κ&Ν η μανιταρι και μια επωνυμη εξατμησουλα remus η sebring δουλευουν αψογα καλητερα να αφησεις την εργοστασιακη διαμετρο σοληνα θα χασεις αν την αλαξεις σε μεγαλητερη , πολεσ φορες δεν το καταλαβαινεις αλα στα πολλα χιλμ θα νιοθεις ανιπαρκτη δυναμη αφου μιλαμε για εργοστασιακο αμαξι , τον καταλυτη αν βαλεις σε κατι ποιο ελεφθερο θα καταλαβεις κατι (προσωχη να περνας ΚΤΕΟ μετα) τωρα για bmc βαρελακια κανουν δουλια αλα οχι σε ολα τα μοτερ καταπροτιμηση μονο στα γερμανικα δουλεβουν αψογα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 13-11-08 στις 01:06.
|