Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 12-11-08, 12:41
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Ισως σε αμαξι που εχει ABS να μην πειραζει και τοσο να εχεις τα φθαρμενα μπροστα γιατι κάποιον ελεγχο θα τον διατηρησεις σε φρενάρισμα. Σε νερά όμως? Αν εχουν φαγωθει τα αυλακια και το αμαξι πατιναρει πανω στο νερό τότε είναι δύσκολα τα πραγματα.

Αλλα σε αμαξι που δεν εχει ABS, αν ειναι φθαρμενα τα μπροστα και κοκκαλώσουν είτε σε φρενάρσιμα είτε σε νερό... τότε θα πας πολύ μεγάλη βόλτα προς το άγνωστο...

Για εμενα τα πιο καλά λαστιχα πρεπει να ειναι στον αξονα της κίνησης,

ΑΛΛΑ

Αν θέλεις το πιο σωστό είναι ναι μεν να αλλαζεις τα μπρος με τα πίσω αλλά ποτέ να μην αφηνεις οποιοδήποτε λάστιχο να έχει φαγωθεί ΠΑΑΑΑΡΑ πολύ, δλδ να εχει γινει γυαλι.
Μπορεις δλδ να βαλεις τα μπρος-πίσω, αλλα με την προυπόθεση οτι τα μπροστα έχουν καποιο ουσιώδες "ψωμί" ακόμα.
Αν απλά τα μπροστα χαζοσπινιάρουν αλλα έχουν ψωμί, τότε μπορουν να μπουν πίσω αφου απλα ακολουθούν χωρίς να εχουν κίνηση.

Αλλά όπως είπαμε, ποτε δεν πρέπει να ειναι σε αθλία κατάσταση! Εκεί θελουν αλλαγη με καινουρια, οχι με τα πίσω...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση