Πρεπει να ξέρεις οτι ολοι οι κινητήρες καινε λαδι.
Το θέμα ειναι κατα ποσο η ζυγαριά αναμεσα στα καμμένα λαδια και στα υπολοίματα καυσης ειναι καλα ρυθμισμένη ωστε οταν βγαζεις τον δεικτη να βλεπεις αποτελεσμα μηδεν(δηλαδή την ιδια στάθμη)
Εδω μιλήσαμε για νεο μοτερ.
Στα μοτερ της toyota δεν εχουν παρατηρηθει αναλογα προβληματα εκτος παντα απο εξαιρέσεις.
Σε μοτερ πανω των 100,000 χιλ πολλες φορες παρατηρειται ελλειμμα λαδιου που κατα κυριο λογω οφειλεται στην φθορα απο λαστιχακια βαλβιδων και απο τα ελλατηρια λαδιου(αργότερα).
Τωρα για να ερθω στην περιπτωση σου κατα την γνωμη μου η ελλειψη δεν προηλθε για κανενα απο τους παραπανω λογους αλλα μαλλον το ζορισες λιγο παραπανω.
Καλως ο μηχανικος σου αλλαξε το ιξωδες και βλεπεις.
Εστω και να καιει 200-300 γραμ λαδι στα 5000 χιλ κανενα προβλημα υπαρχει.
|