Αυτά είναι λεπτομέρειες που πηγαίνουνε το καράβι όπως φυσάει βρε συ Ηρακλή.
Αλλωστε σου είπα.... το Insignia δεν είναι απο άλλο αυτοκίνητο του ομίλου GM. Οπότε δεν στέκει αυτό που λές!
Απλά περιμένουμε τώρα. To Avensis πρέπει να προσπαθήσει για να με πείσει. Κυρίως όσο αφορά τον τεχνολογικό τομέα!
Υ.Γ. Οσο αφορά τις διαστάσεις, το Avensis δεν είναι δα και τόσο μικρότερο.
4,695 χ 1,810 χ 1,480.
Και συνεχίζω.... το Avensis επανακτά 3 πόντους στην μεταξύ τους κόντρα.
Εχει ένα πανομοιότυπο σχεδόν σύστημα φώτων, το οποίο ίσως και να μπορούσε να χαρακτηριστεί και πιο έξυπνο, γιατί προσαρμόζεται και ανάλογα με το βάρος του αυτοκινήτου (δλδ εάν κάτσει πίσω λόγω βάρους, τότε αυτόματα προσαρμόζεται η κλήση των φώτων, ώστε να δείχνει σωστά και πάλι!)
2ος πόντος, διαθέτει επίσης σύστημα παρόμοιο με το FlexDrive, το οποίο προσαρμόζει το αυτοκίνητο στον τρόπο οδήγησης του οδηγού (πέρα απο την επιλογή που δίνει απο μόνο του για sport οδήγηση). Δεν ξέρω ακόμα όμως εάν χαμηλώνει κτλ κτλ κτλ. Δλδ δεν ξέρω σε ποιά συστήματα επεμβαίνει.
Μείον για το Avensis, ότι το σύστημα PCS (Pre - Crash System), το οποίο κάνει κάποιες ενέργειες όταν αντιληφθεί ότι υπάρχει επερχόμενη μη αποφευκτέα σύγκρουση, το δίνει μόνο προαιρετικά στο 2.2 D4D.
Συν για το Avensis το ACC (Advanced Cruise Control), με το οποίο το όχημα αυξομειώνει αυτόματα την ταχύτητα ανάλογα με το εμπρός όχημα, και μόλις ο δρόμος είναι πάλι καθαρός, ανεβάζει την ταχύτητα εκεί που είχε οριστεί!
Μείον, και εξακολουθώ να το πιστεύω ακράδαντα, το εσωτερικό. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που το εσωτερικό του Avensis δεν θα το χαρακτηρίσει προπολεμικό!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 11-11-08 στις 14:59.
|