Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panos 24
στο θεμα υβριδικο οι ευρωπαιοι ειναι πολυ πισω κ απλα οταν ο ιαπωνας θα βγαζει υβριδικο σχετικου μικρου κυβισμου με καλες επιδοσεις αλλα κ οικονομια κ χωρις ρυπους τοτε ο ευρωπαιος θα διαβαζει τα manual κ θα προσπαθει να καταλαβει πως εγινε αυτο.δν συγκρινετε η ιαπωνικη τεχνολογια με την ευρωπαικη σε κανενα επιπεδο. οταν οι τρελοιαπωνες θελουν να φτιαξουν το καλυτερο ατμοσφαιρικο το φτιαχνουν οταν θελουν να βγαλουν το καλυτερο τουρμπατο απλα το βγαζουν κ μετα απο καμια 10αρια χρονια οταν οι ιαπωνες σταματανε την παραγωγη ταχυτατων αυτοκινητων ερχοντε οι ευρωπαιοι κ μας τα παρουσιαζουν ως <<θαυματα>>.
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio
Σε αυτο δεν συμφωνω...Ναι οι μεν (turbo) βγαζουν την ροπη τους χαμηλα ενω οι δε(ατμοσφιαρικοι) βγαζουν την δυναμη τους ουρλιαζοντας σε πολυ υψηλες στροφες αλλα αυτο συναπαγεται οτι εχουν εντελως διαφορετικο σημειο λειτουργιας και δεν συνεπαγεται οτι οι turbo εχουν καλυτερες επιδοσεις.Δεν ειναι απολυτο αυτο και το εχω δει πολλες φορες το εργο σε απειρες φαναρομαχιες....
|
Συμφωνω απολυτα...το gt4 εβγαινε πριν 10+ χρονια με 240+ αλογα και οι ευρωπαιοι τωτα εφτασαν σε αυτα τα αλογα σε 2000 μοτερ μην πουμε βεβαια πιο ειναι πιο αξιοπιστο και πιο περνει παραπανω αλογα...