Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Έχω την εντύπωση ότι σας διαφεύγει το γεγονός ότι οι Ιάπωνες έχουν κατασκευάσει μικρά αυτοκίνητα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μικρής, έως πολύ μικρής- χωρητικότητας.
Να σας θυμίσω ένα μόνο, το Charade GTti, το οποίο είχε έρθει και στην Ευρώπη. Τα υπόλοιπα -και είναι πάρα πάρα πολλά- απλά δεν έρχονται στην Ευρώπη. Σκεφτείτε ότι πριν από περίπου μία δεκαετία είχα διαβάσει για 600αράκια υπερτροφοδοτούμενα με ισχύ πάνω από 100 ίππους και τετρακίνηση...
Οπότε, τεχνογνωσία υπάρχει. Απλά, τα αίτια για τη μη κυκλοφορία τους στην Ευρώπη πρέπει να αναζητηθούν κάπου αλλού...
Πάνος.
|
Παρα πολυ σωστος! Γενικα στην Ιαπωνια κυκλοφορουσαν παρα πολα μικρα κ μινι αυτοκινητα τουρμπο! πχ. Suzuki Alto 600t - Nissan Micra 600t - Toyota Starlet 700t - Daihatsu Charade 1000t - Mitsubishi Colt 600t κ παρα πολα ακομα! Απλα δεν τα εφεραν ποτε Ευρωπη λογο ρυπων! Εξαλου εχουν πολυ περιεργη νομοθεσια γυρω απο την ιπποδυναμη ανα κυβικα, ρωτηστε εναν μαντρα που παει Ιαπωνια να σας πει! Καποτε μιλησα με εναν κ επαθα την πλακα μου! Γενικως πολλα αμαξια γνωστα σε εμας με μοτερ "διαμαντια" δεν ηρθαν ποτε αν κ ηταν ιδανικα για την Ελλαδα λογω φορολογιας. Τους λογους δεν θα τους μαθουμε ποτε κ μονο υποθεσεις θα μπορουμε να κανουμε!