Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #543  
Παλιά 08-11-08, 09:18
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 341
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχω την εντύπωση ότι σας διαφεύγει το γεγονός ότι οι Ιάπωνες έχουν κατασκευάσει μικρά αυτοκίνητα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μικρής, έως πολύ μικρής- χωρητικότητας.
Να σας θυμίσω ένα μόνο, το Charade GTti, το οποίο είχε έρθει και στην Ευρώπη. Τα υπόλοιπα -και είναι πάρα πάρα πολλά- απλά δεν έρχονται στην Ευρώπη. Σκεφτείτε ότι πριν από περίπου μία δεκαετία είχα διαβάσει για 600αράκια υπερτροφοδοτούμενα με ισχύ πάνω από 100 ίππους και τετρακίνηση...
Οπότε, τεχνογνωσία υπάρχει. Απλά, τα αίτια για τη μη κυκλοφορία τους στην Ευρώπη πρέπει να αναζητηθούν κάπου αλλού...
Πάνος.
Παρα πολυ σωστος! Γενικα στην Ιαπωνια κυκλοφορουσαν παρα πολα μικρα κ μινι αυτοκινητα τουρμπο! πχ. Suzuki Alto 600t - Nissan Micra 600t - Toyota Starlet 700t - Daihatsu Charade 1000t - Mitsubishi Colt 600t κ παρα πολα ακομα! Απλα δεν τα εφεραν ποτε Ευρωπη λογο ρυπων! Εξαλου εχουν πολυ περιεργη νομοθεσια γυρω απο την ιπποδυναμη ανα κυβικα, ρωτηστε εναν μαντρα που παει Ιαπωνια να σας πει! Καποτε μιλησα με εναν κ επαθα την πλακα μου! Γενικως πολλα αμαξια γνωστα σε εμας με μοτερ "διαμαντια" δεν ηρθαν ποτε αν κ ηταν ιδανικα για την Ελλαδα λογω φορολογιας. Τους λογους δεν θα τους μαθουμε ποτε κ μονο υποθεσεις θα μπορουμε να κανουμε!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Απάντηση με παράθεση