Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 28-10-08, 21:30
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από frastgr Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα,

έχετε την εντύπωση ότι το quick shift δεν είναι σκληρό; εγώ το έχω περίπου 7 μήνες και σκυλομετάνιωσα που το έβαλα. πάρα πολύ σκληρό άσε που για να βάλεις όπισθεν πρέπει να κάνεις διπλοπεταλια συμπλέκτη, σαν τα στάγιερ στο στρατό. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο καταπονούνται τα γρανάζια γιατί πολλές φορές νομίζεις ότι μπηκε η ταχύτητα και όταν ξεκινας μετά από λιγο βγαίνει και ακούγεται χτύπημα στα γρανάζια. να σημειωθεί ότι το έβαλα σε αντιπρωσωπεία κανονικά.

ευχαριστώ
κατι συμβαινει φιλε μου σε σενα. οι εφαρμογες αυτες εχουν γινει πολλες πολλες ειτε με επωνυμα προιοντα ειτε με custom κατασκευες. δεν ισχυουν απολυτα αυτα που λες...
το μονο σιγουρο ειναι οτι θα τα γνωριζαμε τα μειονεκτηματα αν υπηρχαν φυσικα...



μπορεις να μας πεις τι σου εβαλαν και ποιος το εβαλε? μηπως εβαλαν τα μισα πραγματα και τσιτωνουν οι ντιζες ας πουμε οταν βαζεις οπισθεν και δεν φταει κατι αλλα η εφαρμογη που εκαναν?

ακου διπλοπεταλια...
ελεος βρε!!!

εγω εχω κοντυνει τη διαδρομη μου κατα 25% και σε αισθηση ειναι ιδιο... ακριβως ιδιο
(εχω κανει ιδιοκατασκευη)
http://www.corollaclub.com/forums/sh...hort+shift er

σημ.. ειναι ιδια κατασκευη το ολο συστημα 101 111 και Ε12
__________________
AEK

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 28-10-08 στις 21:39.
Απάντηση με παράθεση