Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #77  
Παλιά 24-10-08, 20:12
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 542
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θεωρώ τον εαυτό μου απο τους λίγους 20v που έχουνε καταφερθεί μέχρι και αρνητικά εναντίον αυτού του μοτέρ.

Ομως, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η κόντρα με το TS. Υπάρχει λόγος που πρέπει ντε και καλά να αποδείξουμε/δεχθούμε ότι το TS είναι πιο δυνατό/γρήγορο?

Και εγώ θα υποστηρίξω αυτό που λέει ο Χρήστος.... είναι πιο δυνατό, όχι όμως και πιο γρήγορο (ασε που για μένα και λίγο πιο πίσω να ήτανε απο ενα μοτέρ 40-50 αλόγων παραπάνω, πάλι νικη συνιστά!).

Οσο για τους vtec..... τι εννοείς? Οτι το 20v μένει πίσω απο τα CRX? Μάλλον δεν το εννοείς αυτό! Αυτό το ξέρω κι εγώ απο προσωπική εμπειρία (αλλά ξέχασα..... πρέπει να ήτανε κουλός ο άλλος, και δεν το πήγαινε!)

Ακόμα ακόμα, μόνο που μιλάμε για ενα μοτέρ ονομαστικά 160 αλόγων (πραγματικά γύρω στα 140-145) -για το 20v- σε σχέση με μοτέρ (πολλά φιάφορα) 180+ αλόγων, λέει πολλά!

Αλήθεια, αφού δεν είναι κανένα επίτευγμα, γιατί δεν βάζουμε στα 4AFE 4πετάλουδο επάνω? Τα ίδια αποτελέσματα θα πρέπει να έχουμε με αυτά που λέτε! Μην πείτε παραέξω ότι παίρνει 30+ άλογα απο το 4πετάλουδο! Το ότι μπήκε επάνω το 4πετάλουδο, αποτελεί ολόκληρη δομή/φιλοσοφία στο μοτέρ αυτό! Δεν αποφασίζεις να πάρεις έναν κορμό και να κοτσάρεις επάνω και ενα 4πετάλουδο!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση