κοσμα οταν ανοιξαμε με το τζιμς απο 60χλμ ρεπριζ με 2ρα η διαφορα δεν ηταν πανω απο 1 φτερο και προσεχε τοτε ειχα 195-60-15 λαστιχα, διχαλο απο καρινα(που η διαφορα απο 20ν με διχαλο μαυροκαπακο ηταν -2 καροτσες με το που το αλλαξα πηγεναμε κοπια)το φιλτρο που φοραγα τοτε ηταν β κατηγοριας και το κυριοτερο ειχα και εχω 5ρι σασμαν!!! ακουτε 5ρι
αυτα τα λεω για τα ρεπριζ που διχνουν τη πραγματικη δυναμη των αυτ/των....
οποτε καταληγω το TS του τζιμς με φιλτρο που δινει σε αλλους ας πουμε 10αλογα απο τα λεγομενα το παιδιων και οχι στου τζιμς γιατι παει ισα με του κοσμα και με ολα τα μιων που ειχε το δικο μου τοτε, το TS ηταν μπροστα 1 φτερο μεχρι τα 120 και 2 καροτσες στα 180 η 0,2δευτ. συμπερενετε λυπον οτι το 20ν πιο αργο απο ts χα χα μα χα χα
(και τοτε για να βαλω απο 1τη σε 2ρα λογο σηχρονιζε μπορει να ηθελα και 0,3δευτ)
Υ.Γ.
αν ειχα δωση το καρινακη μου τοτε στο χρηστο που μου ειχε πει τωρα δεν θα υπηρχαν αυτες οι σελιδες αλλα δεν το εδωσα... καλα να παθω τωρα
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|