Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton
Οσο καλό δυναμόμετρο και αν είναι ο δρόμος....... δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τις μετρήσεις που γίνονται στα δυναμό! Αλλωστε όλοι μας απο εκεί βγάζουμε τα συμπεράσματά μας!
Δλδ, την διαφορά που έδειξε το δυναμό την αποκλείουμε? Γιατί? Επειδή δεν μας συμφέρει?
Ολοι στο συγκεκριμένο τόπικ, ζητάτε μέτρηση αυτοκινήτου πρίν... και μετά... και τώρα που κάποιος σας λέει τι έγινε, ακριβώς σε αυτό που ζητάτε, δεν το δεχόμαστε?
Οπως φυσάει ο άνεμος την κάθε φορά....
Χωρίς να υπάρχει καμία μομφή προς τον κοσμά... κουβέντα κάνουμε!
|
Εγω προσωπικα ποτε δεν ζητησα αποδειξεις απο δυναμομετρο.
Για να πω την αληθεια δεν με ενδιαφερουν κιολας.
Το μονο που με ενδιαφερει ειναι ο δρομος.
Και για να βαλουμε τα πραματα στη θεση τους το ts ειναι πολυ πιο δυνατο απο 20v και αυτο φαινεται στις ρεπριζ που η διαφορα ειναι χαοδης.
Ακομα και με το 20v στη Λαρισσα που ανοιγε ο Δημητρης απο ρεπριζ εμενε πολυ πισω.
Τωρα φυσικα στην εκκινηση θελει να εισαι μεγαλος μαστορας αλλα οι ρεπριζ ειναι που δειχνουν την πραγματικη διαφορα δυο αυτοκινητων.
Οσο για το rallακια που αναφερθηκε σε προηγουμενα ποστς με σκουπα διχαλο και εξατμιση πανε 130 αλογα(οσο αφορα τα τριφισα, γιατι τα αλλα ...μαματα.).Δηλαδη παιρνουν 8 αλογα.
Το σωστο πργραμμα μαζι με τα σωστα περιφεριακα ειναι που κανει δουλεια.Αλλα και παλι σε ατμοσφαιρα μην φανταστειτε τρελες διαφορες.
Ο Νικος ο Πελτεκης με το κοκκινο το celica TS (H αλλιως ΝικοςTRD, δεν ξερω αν τον θυμαστε), με εισαγωγη ΑΕΜ (Φορουσε Blitz αλλα την εβγαλε γιατι η ΑΕΜ κανει καλητερη δουλεια), με χταποδι Trd , με ολοσωμη εξατμιση Greddy και με αγραφο Power fc προγραμματισμενο ολοκληρη μερα απο τον κυπριο του Βουλγαρογλου εβγαλε 206 στροφαλο και εσεις μου λετε για 10 αλογα απο Blitz.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!