Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #33  
Παλιά 14-10-08, 00:35
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
μπορει εσενα να σου εκατσε η και σε αλλους...
δεν ειπε κανεις οτι ο κατασκευαστης δεν εχει στροφαλο τετοιο να ζυγοσταθμιζει....

ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ ΟΜΩΣ δεν ειναι ιδιος με κανεναν αλλον...
κανενα μηχανημα δεν φτιαχνει ποτε ακριβως τον ιδιο στροφαλο με τα ιδια γραμμαρια...
(ΝΟΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ)

σε οτιδηποτε γυρναει ειτε στροφαλος ειτε δισκοφρενα ειτε τουρμπινα ειτε βολαν ολες οι τρυπες που υπαρχουν για ζυγοσταθμισεις ειναι ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ απο καποιον τεχνιτη του εργοστασιου... και τι μου λετε εσεις τωρα τ ακουω βερεσε.....
δεν υπαρχει ακομα το τελειοποιημενο στο εκατοστο του χιλιοστου μηχανημα....

ακομα και σε κατασκευες που κοστιζουν εκατομυρια ευρω...

απλα αν κατι αντεξει θα ειναι απο τις ανοχες του μεταλλου που εχει την ταση να λυγιζει.(συν τις ελευθεριες των κουζινετων για το λαδι)
οσο αναφορα στον στροφαλοφορο αυτο μετριεται με μια συσκευη η οποια λεγεται diflexion. μπορει να σου δειξει σε καθε γυρισμα ποσο ανοιγοκλεινουν τα κομβια που κρατανε τον διωστηρα....
Αν δεν κάνω λάθος, οποιαδήποτε μηχανολογική κατασκευή έχει κάποια περιθώρια ανοχών, μέσα στα οποία εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία της. Με αυτή τη λογική -και πρακτική- υπάρχει πάντρεμα εξαρτημάτων με περιθώρια ανοχών, για να το πω απλά. Όταν ξεφεύγεις από αυτά τα πλαίσια, τότε πας γυρεύοντας και παθαίνεις τις διάφορες ζημιές. Σε αυτά ακριβώς τα πλαίσια κινούνται οι σοβαροί κατασκευαστές. Τώρα, αν κάποιος πάει με ελαφρωμένο βολάν για μοτέρ που γυρίζει 7άρες, να το γυρίσει 10ρες και έχει την απαίτηση να μην πάρει το μοτέρ στα χέρια χωρίς ζυγοστάθμιση, τότε δεν καταλαβαίνουμε για τι πράγμα μιλάμε!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
...εχω μονο δυο παραδειγματα απο κινητηρες που εσπασαν σε φιλους μου. ισως να μην εφταιγαν τα ελαφρια βολαν ισως να εφταιγαν ομως.
η αυτοψια εδειξε στραβογυρισμα 2 δεκατα του χιλιοστου επανω στον τορνο σε φιατ πουντο (ουτε στο βαπορι σε στραβογυρναει 2 δεκατα)
και το αλλο ηταν ενα αλφα το οποιο παρουσιασε οβαλοτητα σε δυο κομβια βασεως. στα πισω πισω που ειναι κοντα το βολαν. πριν βαλει το βολαν ειχει 60000κμ. βαζει το βολαν και η ζημια εγινε στις 62000 κμ...
τωρα τι εγινε ο θεος ξερει. ξερω οτι και οι 2 αγορασαν επωνυμο ελαφρυ βολαν και συντομα εγιναν αυτα που ειπα. μπορει να βαλει ο οποιος δηποτε και να μην συμβει τιποτα ποτε. αλλα αυτο θα γινει μονο απο τυχη...
Στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, από πού τεκμαίρεται ότι έφταιγε το ελαφρωμένο βολάν; Δεν νομίζω από κάπου. Όσο για το στραβογύρισμα των 2 δεκάτων και τα οβάλ κομβία στροφάλου σε Ιταλικά μοτέρ, δεν εκπλήσσομαι καθόλου.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
...φιλε peter υπαρχει κατασκευαστης ελαφριου βολαν που θα σε καλυψει σε εξοδα επισκευης αν σπασει ο κινητηρας σου? και πως θα μπορεσεις να αποδειξεις οτι εφταιξε το βολαν?...
Εδώ ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου μας -δια του αντιπροσώπου του- ψάχνει να βρει τρόπους να μην μας καλύψει η εγγύηση που μας παρέχει και ψάχνουμε να βρούμε πώς θα "κυνηγήσουμε" τον κατασκευαστή του βολάν, αν και εφ' όσον; Καλή ερώτηση, βέβαια. Αλήθεια, η TRD δίνει κάποια εγγύηση για τα βολάν της; Και μιλά και για ζυγοστάθμιση; Οι πληροφορίες μου δεν είναι προς αυτή την κατεύθυνση... Όσο για το θέμα της απόδειξης υπαιτιότητας, το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που πάμε το αυτοκίνητό μας στην αντιπροσωπεία και μας ζητάνε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες για να μας επισκευάσουν εντός εγγύησης διάφορες δυσλειτουργίες ή βλάβες του...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
... δεν αλαζω τη γνωμη μου με τιποτα...
Λογικά, αντίστοιχη στάση δικαιούνται να κρατούν και οι άλλοι, έτσι δεν είναι;
Εν πάση περιπτώσει, καθένας κάνει αυτό που πιστεύει πως είναι το καλύτερο και το ορθότερο, με βάση τις γνώσεις τις δικές του ή κάποιων που εμπιστεύεται. Από εκεί και πέρα, οι επιλογές είναι δικές του και μόνο δικές του, και είναι υπεύθυνος και υπόλογος γι' αυτές.
Θεωρώ, λοιπόν, πως μηχνολόγος με διδακτορικό σε αγωνιστική ομάδα αυτοκινήτων του εξωτερικού παγκόσμιας φήμης, είναι αρκετά αξιόπιστος για να προτείνει λύσεις και σε θέματα βολάν. Όπως, επίσης, σαν μηχανικός ο ίδιος, έχω υπολογίσει κάποια πράγματα και έχω αναλάβει το όποιο ρίσκο (στην περίπτωση του συγκεκριμένου βολάν, αν όχι μηδενικού, απειροελάχιστου και στα πλαίσια του αποδεκτού, για το ενδεχόμενο της αστοχίας υλικού και μόνο, έτσι; ).
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση