
12-10-08, 13:29
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
πανο εγγυαται κανεις οτι το επωνυμο βολαν θα αποδωσει? χωρις ρευματα? χωρις ζυγοσταθμιση? χωρις εγκεφαλο? χωρις αλλα καλουδια για ευστροφια του μοτερ? ξερει κανεις αμα προλαβαινουν να επαναφερουν την βαλβιδα τα ελατηρια βαλβιδων? ξερει κανεις αμα λιπαινεται το εμβολο και ο διωστηρας σωστα? και δεν μιλαω μονο για την ευστροφια αλλα και την αυξηση οριου στροφων του κοφτη. γιατι αν θα απεδιδε ενα ελαφρυ βολαν θα απεδιδε ειδικα περαν του οριου στροφων του κατασκευαστη.......
|
Το εγγυάται ο κατασκευαστής που το έχει μελετήσει και όχι π.χ. ο μπάρμπα Μήτσος που δεν ρωτάει, δεν ξέρει, ούτε έχει τη δυνατότητα να ξέρει για ποιόν κινητήρα προορίζεται.
Το επώνυμο βολάν έρχεται ήδη ζυγοσταθμισμένο, αφού ο κατασκευαστής του έχει ήδη τον στρόφαλο -και όχι μόνο- για να το ζυγοσταθμίσει.
Αλλαγές στα ρεύματα, στον εγκέφαλο, στα ελατήρια, στα πιστόνια και στις μπιέλες, δεν απαιτούνται, από τη στιγμή που δεν αλλάζεις τα όρια περιστροφής. Αν τα αλλάξεις χωρίς να υπολογίσεις και σε τι άλλο πρέπει να επέμβεις, τότε πας γυρεύοντας (αν και εξαρτάται και πόσο θα τα ξεπεράσεις).
Το ελαφρύ βολάν αποδίδει σε όλο το φάσμα στροφών. Η παρουσία του, ή μάλλον η απουσία βάρους από αυτό, κάνει εντονότερη την παρουσία του στις μεσαίες και στις υψηλές στροφές.
Εν πάση περιπτώσει, δεδομένου ότι έχω -έστω και βραχεία- εμπειρία από χρήση επώνυμου ελαφρωμένου βολάν (το οποίο τοποθέτησα κατόπιν προτροπής -και μακράς συζήτησης- μηχανικού που έχει επίπεδο και δεν λέει λόγια), το μόνο που μπορώ να πω είναι πως αν χρειαζόταν, θα το ξαναέκανα. Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν θα καθίσω να "υπερασπιστώ" την οποιαδήποτε επιλογή έχω κάνει στην κατεύθυνση της βελτίωσης των αυτοκινήτων μου.
Εν κατακλείδι, όποιος προχωρά σε οποιαδήποτε μετατροπή στο αυτοκίνητό του, αναλαμβάνει και την ευθύνη των πράξεών του.
Πάνος.
ΥΓ: Όσο για το σπάσιμο εξ' αιτίας της εισαγωγής στο οποίο αναφέρεστε (και συγνώμη για την παρέμβαση) αν με κάποιον τρόπο, με κάποια κίνηση, καταφέρεις να παρέχεις περισσότερο αέρα απ' όσον μπορεί να αυτοδιορθώσει ο εγκέφαλος και δεν έχεις κάτι άλλο για αντιστάθμιση (πρόγραμμα, παράλληλο κλπ), τότε το φτωχό μίγμα είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα σπάσει τον κινητήρα. Βέβαια, μπορεί να κάνω λάθος...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|