Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotosVERIA
Ξέρω που είναι οι διαφορές(η δουλειά βλέπει-βλέπε προφιλ)! Εχω κάνει τα ίδια με επιπλέον ΚΟΜΠΛΕ το "καπάκι" του celica του οποίου η διαφορά είναι στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και σε όλες τις βαλβίδες που είναι μεγαλύτερες, καθώς και πιστονια 1.6 για καλύτερη σχεση συμπίεσης. Το μόνο έμεινε απο το corolla είναι ο εγκέφαλος-προγραμμα (σύντομα θα τακτοποιηθεί και αυτο), το μπλοκ και το καρτερ.
|
Εάν κατάλαβα καλά, έχεις και εσύ προχωρήσει σε υπερκυβισμό με υλικά από ΤΟΥΟΤΑ CELICA, σωστά; Πες μας περισσότερες λεπτομέρειες για την μετατροπή σου, αφού το θέμα του υπερκιβυσμού απασχολεί αρκετούς από εμάς. Τι ακριβώς έχεις αλλάξει, μετρήσεις ίππων και ροπής από τυχόν δυναμομέτρηση, ακόμα καλύτερα τις καμπύλες που προέκυψαν από την δυναμομέτρηση και ότι άλλο μπορεί να μας βοηθήσει.