Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #37  
Παλιά 22-09-08, 17:57
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
πιαστηκες απο κατι που ειχα πει ποιο παλια,αλλα δεν ειδες γενικοτερα την κουβεντα. Ολα αυτα τα μεταλα που λες τα εχω αλαξει(του μπλοκ) και εχω βαλει του 1,8 οπως και απο το καπακι εχω αλαξει μπεκ πολλαπλη και πεταλουδα.οι εκεντροφοροι εχουν μια μικρη διαφορα απο το 1,4 στο 1,8 αλλα ειναι σχεδον αμελητεα.ολα τα αλλα ειναι ιδια.(δεν μηλαω για προγραμματισμο-εξατμηση κτλ).
Οι βαλβιδες μας ειναι ηδη πολυ καλες και ελαφριες λογω vvti
Ξέρω που είναι οι διαφορές(η δουλειά βλέπεις-βλέπε προφιλ)! Εχω κάνει τα ίδια με επιπλέον ΚΟΜΠΛΕ το "καπάκι" του celica του οποίου η διαφορά είναι στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και σε όλες τις βαλβίδες που είναι μεγαλύτερες, καθώς και πιστονια 1.6 για καλύτερη σχεση συμπίεσης. Το μόνο έμεινε απο το corolla είναι ο εγκέφαλος-προγραμμα (σύντομα θα τακτοποιηθεί και αυτο), το μπλοκ και το καρτερ.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 24-11-08 στις 20:57.
Απάντηση με παράθεση