Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 21-09-08, 12:30
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
το καπακι του μοτερ μας ειναι σχεδον ιδιο με του 1,8...το μονο που αλαζει ειναι η πολλαπλη και τα μπεκ...να φανταστεις οταν αλαξα μπεκ,μπεκιερα δεν εβαλα του 1,8 αλλα κρατησα την δικια μου-ουτε καν εκκεντροφοροι δεν χρειαζεται να αλαχθουν!!!!!!!!!!

κατι ακομα...οταν ειχα παει παπαδοπουλο του εκανε εντυπωση ποσο μεγαλο ειναι το χταποδι μας(που ποιο κατω σχεδον ενιαια ειναι και ο καταλυτης) για να ξερετε ολοι σας το χταποδι μας στα 1,4 (και στα 1,6 λογικα) ειναι ολοιδιο με του avensis 1,8!!!!!!! οι σωληνωσεις απο κει και περα αλαζουν!
αρα το καλυτερο να αλαξεις σωληνωσεις απο εκει και περα...
Όπως είπες φίλε είναι ΣΧΕΔΟΝ ίδια τα ¨καπάκια¨ (δλδ οι κεφαλές), με μια ¨μικρή¨ σημαντική διαφορά στις έδρες των βαλβίδων και στις ίδιες τις βαλβίδες που είναι μεγαλύτερες, αν μιλάς για Celica. Επίσης και τα μπεκ δεν είναι ίδια! Στα 1.4 & 1.6 έχουν 4 τρύπες και ίδια ποσοτητα ψεκασμού, σε όλα τα 1.8 έχουν 8 τρύπες και μεγαλύτερη ποσότητα ψεκασμού. Η μπεκιέρα με τον ρυθμιστή πίεσης είναι ίδια σε όλα!
Τα 1.4 & 1.6 είναι τα ίδια μοτέρ με μόνες διαφορές βάθος (σκαψιμο) εμβόλου - διαδρομή εμβόλου (μπιέλα) και προγραμματισμό. Στα 1.8 όμως αλλάζουν αρκετά πράγματα : στρόφαλος, μπιελες, εμβολα, πολλαπλή εισαγωγής & εξαγωγής, μπεκ, πεταλούδα γκαζιου, προγραμμα, κεφαλή (βαλβίδες, έδρες, εκκεντροφόροι)
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση