Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1341  
Παλιά 20-09-08, 15:55
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 252
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτο που θελει να πει o pwpwpali ειναι οτι ενα τurbato εχει περισοτερη διαθεσημη ροπη και δεν χρειαζετε να αλαξεις σχεση μη το συγκρηνεισ με ατμοσερα... εκτσ αυτου οι βενζινοκινητηρεσ τurbo οχι diesel poy που εχουν ροπη 1500 5000 εχουν αποθεμα ισχυοσ και στον κοφτι σε σχεσι με τα diesel turbo
Φιλε μου ακριβως το ιδιο λεω και εγω εμμεσως αν διαβασες το προηγουμενο μου post, οτι τα τουρμπατα που τουρμπιζουν απο πολυ χαμηλα, βγαζουν την μεγιστη ροπη τους σε πολυ πιο χαμηλες στροφες απο οτι ενα ατμοσφαιρικο υψηλων επιδοσεων που χτυπαει 8500 στροφες και ο τροπος που κανουν τις μετρησεις τους τα περιοδικα(οσο αναφορα τα ρεπριζ), εχει ως αποτελεσμα το ψηλοροπο αυτοκινητο να αδικειται απο αυτες τις μετρησεις και δεν φαινονται οι πραγματικες του δυνατοτητες με αποτελεσμα ο απλος αναγνωστης να σχηματιζει λανθασμενη αποψη για τις επιδοσεις ενος αυτοκινητου. Το οτι ειναι πιο χαμηλοροπο δεν συνεπαγεται οτι ειναι και ταχυτερα...