
17-09-08, 20:56
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
...Και μερικά από δαύτα -τα GT δηλαδή- φοράνε και κάτι περίεργες τουρμπίνες, και κάτι front mount intercooler, και κάτι παράλληλους (ή άγραφους της Link), και κάτι μπεκάκια, και κάτι ελαφρωμένα βολάν, και κάτι πιστονάκια, και κάτι πιέσεις, και, και, και....
Πάντως, αν έχω καταλάβει το GT για το οποίο μιλάει ο Μπάμπης (mpesikos), απέχει από το να χαρακτηριστεί "μαμά", και ο οδηγός του "πατάει" μόνο όταν εξασφαλίσει ότι ο άλλος θα αποδεχτεί να του παραχωρήσει όλα τα πλεονεκτήματα για το τουρμπάτο του (π.χ. ρολαριστές 2ες με την τουρμπίνα του γεμάτη, κλπ, κλπ)...
Και που όταν τον μαζέψεις, αρχίζει και λέει ότι έχεις πράγματα στο αυτοκίνητό σου, των οποίων ούτε καν γνωρίζεις την ύπαρξη ...
Έχω δίκιο Μπάμπη;
Για το ίδιο GT μιλάμε;
Πάνος.
|
Φίλε μου,μάλλον δεν ήταν το gt που λες και να σου πω γιατί.Το ότι μαμά ts είναι μπροστά από μαμά gt το ξέρουν όλοι.Μην ξεχνάς όμως το γεγονός ότι το gt είναι τουρμπάτο και ακόμα και με περιφερειακά ανεβάζει ιπποδυνάμεις και ροπές σε νούμερα που ατμοσφαιρικά με τα ίδια και περισσότερα πράγματα ούτε ονειρεύονται.Αρα λογική η διαφορά που έκανε ο mpesikos(αν συνυπολογίσεις και τους οδηγούς) αν ήταν μαμά το gt.Αν το χε τσιγκλήσει έστω και λίγο δεν θα ήταν τέτοια η διαφορά...
|