Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 14-09-08, 00:23
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 257
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το σημαντικό που μπορεί να παρεξηγήθηκε είναι ότι για αυτό που περιμένεις παίρνεις κάτι το οποίο μπορεί (φυσικά όχι πάντα) να σε πληγώσει πολύ σύντομα, ενώ για τα γιαπωνέζικα ας πούμε αυτό που περιμένεις μάλλον δυσκολότερα θα σε πληγώσουν.
Φυσικά και δεν περιμένεις με τίποτα ροπή και απόδοση ενός 1.8 TSI ή ενός 1.8 20V οπότε αν κάποιος ψάχνει αυτό τότε οκ αλλά θα πρέπει να περιμένει και τα ακόλουθα. Ένα αμάξι δεν είναι μόνο το μοτέρ, είναι το σύστημα διεύθυνσης, τα αμορτισέρ, η οδηγική συμπεριφορά και η αξιοπιστία. Για παράδειγμα για την εποχή του το Punto GT ήταν απλησίαστο σε ευθείες αλλά έπρεπε να ρίξεις ένα κάρο λεφτά για να το κάνεις να στρίβει και χάλαγε κι όλας. Το Honda CRX ήταν σούπερ σε αξιοπιστία και αντοχή με εκπληκτικές επιδόσεις για ατμοσφαιρικό μοτέρ της εποχής αλλά από σύστημα διεύθυνσης μακριά....αυτό το τελευταίο το είχα διαπιστώσει με αυτό το αμάξι.
Το LEON είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο για τα λεφτά του και αυτά που ονομαστικά δίνει αρκεί να ρυθμίσεις το μυαλό σου στο ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση και στο ότι είναι αυτοκίνητο οικογενειακών καταβολών με σπορ πινελιές. Αν το ξεχάσεις αυτό καληνύχτα.

Ακόμη και το CUPRA (το έχει φίλος και μιλάμε εργοστασιακά μοντέλα και όχι πειραγμένα...γιατί εκεί η συζήτηση αλλάζει) κατά τη γνώμη μου δεν συγκρίνεται με το TYPE R το προηγούμενο αλλά ούτε και με το τελευταίο σε οδηγική συμπεριοφορά στα πρότυπα της ημι-αγωνιστικής κατηγορίας. Άσχετο με τα άλογα και τις ονομαστικές επιταχύνσεις... είναι άλλη η αίσθηση.

Ξέχασα πάντως να πω ότι τα LEON είναι πολύ όμορφα εξωτερικά....
Απάντηση με παράθεση