ρε παιδια και γω συμφωνω με τον toyota mania ..σχεδον ολοι οι καλοι μου φιλοι εχουν γερμανικα "πυραυλακια" ο ενας εχει το astra opc [και θελει να το δωσει...Απειρα προβληματα.] ο αλλος εχει το golf tsi [με προγραμμα απο mtm] ο αλλος ειχε audi tt 180ps [προηγουμενη γεννια..-καρφωθηκε σε μπαριερες...] και ο αλλος golf 1.4 [απλο 14αρι]
εγω εχω το carina και ενας αλλος φιλος το mazda 3 το καινουριο..
ολοι εχουν προβληματα..ολοι ομως.και μηχανικα και ηλεκτρικα σε σημειο να τρελενεσαι..βαζει λαμπες στα φαναρια μπροστα και σε μια εβδομαδα ειναι κατεστραμενες. το astra ωρες ωρες εκει που ακουει ο αλλος μουσικη του αλλαζει τα κομματια μονο του παιζει η ενταση φωτεινοτητας στο ταμπλω και στο κοντερ και γενικα δεν τα παει καλα με τα ηλεκτρικα..ενω ειναι πυραυλος..
το golf το 1.4 εχει καταστρεψει 3 διακοπτες παραθυρου..ρουφαει λαδια..εγω του δινα λαδι που χω στο carina και συμπληρωνε και υποτιθεται οτι βαζει λαδι long life. εν τω μεταξυ εληξε η εγγυηση και ο διακοπτης κανει 140ευρω.
το mazda 3 ειναι απλα απιστευτο..σβελτο , υπεροχο ακριβεστατο τιμονι. κοντο σασμαν, πολυ καλο και μεχρι τωρα εχει 3000 χιλιομετρα και δεν εχει βγαλει το παραμικρο. ειλικρινα με εχει εντυπωσιασει..απιστευτο.
και μονο το golf tsi εδω στη σχολη ενος φιλου μου ειναι αθικτο..δεν το περιμενα αν και τις προαλλες τον αφησε απο τρομπα βενζινης επι της εθνικης οδου στα 22000χιλιομετρα. αλλα γενικα το αμαξι το συγκεκριμενο ειναι εκδοση των 25000ευρω με bucket.ηλιοροφες . πακετα νικελ , και λοιπα..το πιο ομορφο tsi που χω δει και με τα λιγοτερα προβληματα..ισως ειναι η περιπτωση... τι να πω..
__________________
トヨタCarina 力
|