Evank κάθισα με υπομονή και λύπη παράλληλα να διαβάσω όλο το ποστ σου, πραγματικά είναι απορίας άξιο πως μετά απο τόσα χρόνια ας πούμε απο τη στιγμή που έπαθες ότι έπαθες στο αμάξι σου, δήθεν έμαθες οτι υπάρχει ενα corollaclub και μπήκες με χαρά να μας ενημερώσεις και να μας αποτρέψεις απο το να αγοράσουμε το συγκεκριμένο μοντέλο. Και μάλιστα τα λές ολα αυτά σε ένα απο τα μεγαλύτερα αυτοκινητιστικά club με χιλιάδες περήφανους κατόχους Toyota Corolla.
Λοιπόν εγώ είμαι περήφανος κατοχοςμιας corollas ιδιας σαν τη δική σου. Σε διαβεβαιώ οτι δεν έχει κάνει τσίκ ολα τα χρόνια που την έχω και δεν έχει βγάλει το παραμικρό προβληματάκι και έτσι οπως την μεταχειρίζομαι και έτσι όπως την προσέχω, και λέω την προσέχω διοτι έχω την υπόνοια (χωρίς να θέλω να προσβάλλω ή να θίξω) οτι τα μισά απο τα προβλήματα που αναφέρεις οφείλονται σε λάθος χειρισμό δικό σου και όχι σε αστοχία υλικού. Στέκομαι σε δύο-τρία βασικά που ανέφερες.
Καμμιά E111 μαμίσια χωρίς μετατροπές και βελτιώσεις μα καμμιά δεν έχει διαλύσει μέχρι και σημερα σασμάν. Πως έγινε στη δικιά σου, οι αλλαγές σου όσα χρόνια την είχες ήταν σωστές?
Καμμιά επίσης δεν έχει μπλοκάρει immobilizer και τρόμπες βενζίνης.
Οσο για τριγμούς τι να πώ μάλλον όλοι εμείς δεν ακούμε τόσο καλά ούτε καν μυγα στο χιλιόμετρο όπως εσύ γι αυτό δεν ακούμε τίποτα στα δικά μας.
Ευχομαι το νέο σου αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις σου και σε συμβουλεύω, αν δεν είναι πια αργά, να διαβάσεις προσεκτικότατα τις οδηγίες χρήσης ιδιοκτήτη (Owners Manual) για την περαιτέρω χρησιμοποίηση του αυτοκινήτου σου.
|