Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 03-09-08, 23:21
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Πράγματι με το καλοριφέρ και το a/c μπορεί να το σώσεις απο το να ψήσεις το μοτέρ και να ροδοκοκκινίσουν τα έμβολα και τα κουζινέτα αλλά όλα αυτά με την προυπόθεση οτι ο θερμοστάτης κολλησε ανοιχτός και όχι κλειστός, γιατί αν κολλησει κλειστός δεν κυκλοφορούν τα νερά ουτε στο μπροστά ψυγείο ούτε και στη βαπορέτα του καλοριφέρ.
Μια αλλη λύση για όσα καμμιά φορά κολλάει η θερμοστατική βαλβίδα που έχει πάνω στο ψυγείο για την εντολή να ανοίξει το βεντιλατέρ και δεν ανοίγει με αποτελεσμα την ανοδο θερμοκρασίας είναι να ξεφισώσουμε το φισάκι της βαλβίδας και να γεφυρώσουμε με ένα καλωδιάκι τις επαφές του φις. Παιρνει μπροστά το βεντιλατέρ παγωνει το μοτέρ αλλά δεν σβήνει (δεν τρέχει και τίποτα) μεχρι να πάμε συνεργείο και να αποσυνδέσουμε το καλωδιάκι.
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση