Πράγματι με το καλοριφέρ και το a/c μπορεί να το σώσεις απο το να ψήσεις το μοτέρ και να ροδοκοκκινίσουν τα έμβολα και τα κουζινέτα αλλά όλα αυτά με την προυπόθεση οτι ο θερμοστάτης κολλησε ανοιχτός και όχι κλειστός, γιατί αν κολλησει κλειστός δεν κυκλοφορούν τα νερά ουτε στο μπροστά ψυγείο ούτε και στη βαπορέτα του καλοριφέρ.
Μια αλλη λύση για όσα καμμιά φορά κολλάει η θερμοστατική βαλβίδα που έχει πάνω στο ψυγείο για την εντολή να ανοίξει το βεντιλατέρ και δεν ανοίγει με αποτελεσμα την ανοδο θερμοκρασίας είναι να ξεφισώσουμε το φισάκι της βαλβίδας και να γεφυρώσουμε με ένα καλωδιάκι τις επαφές του φις. Παιρνει μπροστά το βεντιλατέρ παγωνει το μοτέρ αλλά δεν σβήνει (δεν τρέχει και τίποτα) μεχρι να πάμε συνεργείο και να αποσυνδέσουμε το καλωδιάκι.
|