Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #24  
Παλιά 21-08-08, 23:49
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 385
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 1300ARIS Εμφάνιση μηνυμάτων
Γειά σας συν-κάτοχοι του ποιό αξιόπιστου αυτοκινήτου κατ'εμέ σε όλο τον κόσμο (τύφλα να'χουν mercedes,aui,rolls royce & ferrari...ε! κάνε κράτει).
Έχω και εγώ ένα 1300 corollάκι του 1998 στρογγυλοφάναρο liftback καθαρόαιμο japan και όχι στύλ japan,σκυλί αθάνατο αγορασμένο μέσα Απριλίου 1998, δλδ. πάνω κάτω 10 χρόνια αμάξι, χλμ; 234.000 παρακαλώ
(επι το πλείστον εθνική, ας είναι καλά τα Τρίκαλα).
Σε όλα αυτά τα χρόνια φτου! φτου! φτου! ζημιές; ένας θερμοστάτης μόνο!
και πριν κάνα χρόνο δισκόπλακες.
Ρε παλλικάρια που ξέρετε τα κόλπα, το κουκλί εδώ και λίγο καιρό ΔΕΝ τραβάει όπως παλιά στην εκκίνηση είναι λές και το κρατάς από τη ζώνη
(μπουκωμένο).

1.Καθάρισα τα μπέκ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
2.τρώει τα αναβολικά του κάθε 6.000 STP πολυκαθαριστής τροφοδοσίας
3.Μόνο Shell V-POWER RACING.
4.Λάδια στην ώρα τους Shell 5w-40 full συνθετικά.
5.φίλτρα,μύδια,στρείδια όλα good!
6.Μπουζί στην ώρα τους και νωρίτερα γιατι τα αλλάζω μόνος.
7.Μπαταρία Varta ασημένια κλειστού τύπου
8.Σύστημα εξοικονόμησης και καλύτερης καύσης καυσίμου.

Φταίνε τα χλμ (φυσιολογικό δηλαδή); η κάτι δεν πάει καλά;

Και για αντηλιακές ξέρει κανείς τίποτα;

φιλε 1300ARIS καλησπερα. H γνωμη μου πανω σε αυτα που διαβαζω, και σε αυτα που εχω δει ,ειναι οτι τα λαδια που σου βαζουνε για τα 234.000 χλμ ειναι απαραδεκτα ιδικα ta Shell δεεν ξερω σε τι κατασταση ειναι το αμαξι σου αλα το μοτερ σου ειναι ταλεποριμενο. και ας μη το ταλεπορεις η να το κουραζεις αρκετα. πολα μοτερ σε αυτα τα χιλμ δουλεβουνε ρολοι αλα με σωστα λαδια. αυτο το μοτερ δλδ ο 4efe 16v ειναι πολυ ποιο εβεσθητος απο τον 2ε 12v και θελει μεγαλητερη προσωχη οσο αναφορα τα λαδια μπορει να εμφανισει διαφορα εχω δει 4εφε 88 και ενα 75 να σπαει να μην ανεβαζει πανο απο 5000 στροφες και αυτο επειδη δεν δεν ειχε λαδια στη σωστη σταθμη η επειδη ανεβσε κανα 2 φορεσ ψηλα θερμοκρασια ,το αλο ειχε φαγοθει ο στροφαλοσ διοτι ειχε 250.000 του 93 l/b διοτι φοραγε λαδια σαν τα δικασου αλα 5-30

8.Σύστημα εξοικονόμησης και καλύτερης καύσης καυσίμου.

αυτο ειναι απατη βγαλτο εγω οταν το εβγαλα πηγαινα καλητερα με τον 2ε σαν να με μπουκωνε
Απάντηση με παράθεση