Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 25-07-08, 16:56
nikolakis Offline:
banned
 
Εγγραφή: 08-12-2005
Μοντέλο: E11-G6 turbo
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 52
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
nikolakis θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Σιγουρα το κέρδος σε κράτημα είναι μεγαλύτερο γι αυτό και γω τόνισα ότι εξαρτάται από τι ζητάει ο καθένας από το αμάξι του!!! Αλλά έτσι και αλλιώς αν το φίλο τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις δεν έχει και πολλά άλογα για να τα σκορπάει...Και πίστεψε με η αλλαγή από 175/65/14 μιας G6 που έβγαινε από το εργοστάσιο σε,ας πούμε,195/50/15,κόβει αρκετό νεύρο...Θα σου πω δικό μου παράδειγμα:Οταν ειχα την εργοστασιακή διάσταση πήγαινα μαζί με yaris 1.3 μέχρι τα 150 kοπίες.Σε ίδιο άνοιγμα μετά την αλλάγή και με ίδιους οδηγούς το yaris μου έκανε 1 αμάξι διαφορά όσες φορές και να ανοίξαμε...



Δεν ήταν τόσο η 14άρα ,όσο το ψηλό πρoφίλ και το στενό πέλμα που σου έδιναν αυτή την εντύπωση...
Μιλαω κ παραθετω την αποψη μου μιας κ εχω κανει ολες αυτες τις μετατροπες κ γνωριζω το οχημα απ'την πιο μαμα κατασταση του(πιο μαμα δεν γινοταν)!!!!!
Απάντηση με παράθεση