Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 24-07-08, 16:19
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 427
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
ευχαριστώ για τις απαντήσεις! έχω πρόγραμμα σε xls που τα υπολογίζει αυτά! δεν το έκανα εγώ όμως όταν την αγόρασα είχε 195/50/15, αλλά επειδή τα λάστιχα είναι χάλια και θα τα αλλάξω μετά το Καλοκαίρι σε τι διαστάσεις για 15αρες ζάντες λέτε να πάω? υπόψην το αμάξι είναι χαμηλωμένο 3-3,5 cm με ελατήρια eibach, ελπίζω να μην βρίσκω θόλους μετά. Το ότι μίκρανε η συνολική διάμετρος τροχού δεν είναι καλύτερο σε επιταχύνσεις? οι τελικές δεν με ενδιαφέρουν. Επίσης το μοτέρ που έχω είναι 4E-FTE από starlet gt.
Θα σου προτεινα να διατηρησεις την αρχική διάμετρο του τροχού σου αλλά από τη στιγμή που παίζει χαμήλωμα θα σου πρότεινα να πας σε 55άρι προφίλ μαζί με 15άρα ζάντα.Ετσι και δεν θα βρίσκει ακόμα και σε ανωμαλίες αλλά και το αμάξι σου θα κρατήσει αρκετή από την ομοιογενεια στη συμπεριφορά που είχε από το εργοστάσιο.Οταν μικραίνει η συνολική διάμετρος του τροχού όντως κερδίζεις στις επιταχύνσεις και χάνεις χλμ τελικής καθώς μικραίνει το βήμα του αυτοκινήτου σου.Στη δική σου περίπτωση όμως ότι κερδίζεις στις επιταχύνσεις από τη μικρότερη διάμετρο τη χάνεις από τις τριβές λόγω του 195αριού πέλματος.Και μπορεί στα λίγα χλμ. οι τριβές να μην είναι τόσο πολλές αλλά να ξέρεις ότι όσο ανεβαίνουν τα χλμ λόγω των τριβών θα εχεις χειρότερη επιταχυνση παρά το γεγονός ότι μίκρυνε η διάμετρος σου.
Απάντηση με παράθεση