Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 20-07-08, 15:50
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ερώτημα δεν είναι τι να βάλω. Προφανώς χρειάζομαι κάποιο λιπαντικό που να αντέχει σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες. Το έρωτημα είναι αν μπορεί απο το παραπάνο απλοϊκο περιστατικό να βγεί κάποιο συμπέρασμα για τα λάδια στο αυτοκίνητο μας... Αν μπορεί να αποδειχτεί πόσο καλύτερο είναι ενα full συνθετικο λάδι και αν αξίζει να δίνουμε τα περιπου 10 ευρώ παραπάνω σε κάθε αλλαγη.
κατι τεττοια πειραματα καναν για να δειξουν την αντοχη του motor kote...
να σε βαλω στην πριζα βαλε ενα σκετο τετοιο αντιτριβικο που λενε οτι ειναι πιο ανθεκτικο απο λαδια κτλ να δεις σε ποσο θα τριζει

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομίζω όμως ότι δεν έχει καμία σχέση η λειτουργία του ανεμιστήρα και η λειτουργία της μηχανής για να βγάλεις συμπέρασμα για τα λάδια.
σε αυτο δεν εχεις κ αδικο...γτ στον ανεμιστηρας το ριχνεις χημα κ φευγει καποια στιγμη
ενω στο μοτερ ειναι κλειστο κυκλωμα κ κανει κυκλο

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 21-07-08 στις 08:33. Αιτία: Συγχώνευση δημοσιεύσεων...
Απάντηση με παράθεση