Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Aυτο που φοβαμαι εγω, ειναι η συναρμολογηση και οχι αυτη καθ' αυτη την μετατροπη.
Δυστυχως, εαν μπει χερι σε ενα μοτερ, απο τον καθε ΜαστροΜητσο, αυτο δεν θα εχει καμια σχεση με την εργοστασιακη εφαρμογη.Εαν ειναι μερακλης ο μαστορας, μπορει να κανει θαυματα, αλλα δυστυχως τετοια σπανιζουν.Δεν μιλαω για θεμα αποδοσης, που μπορει το φτιαχτο να ειναι πιο δυνατο, αλλα για αξιοπιστια-λειτουργια σε βαθος χρονου.
Δυστυχως, ολα, μα ολα το μοτερ που ξερω, που ειναι φτιαχτα, απο ολες τις μαρκες, εχουν μαχ 70-90.000χιλ.Μετα δουλευουν σαν τρακτερ.Εχουν θορυβο-χτυπανε-καινε λαδια-εχουν δραματικη πτωση αποδοσης.
|
Δεν θα διαφωνησω μαζι σου σε αυτα που λες, αλλωστε ειναι πασιγνωστα και μας απασχολουν όλους κάθε φορα που αποφασίζουμε να κάνουμε μια βελτιωση. Απο την άλλη όμως δεν θεωρώ τοσο "μερακλίδικη" μετατροπη το να βγάλεις μπιελες, στρόφαλο (και αν θελεις πιστόνια) και να βάλεις στη θέση τους καποια άλλα που ήδη ειναι σχεδιασμενα για το συγκεκριμενο μπλοκ. Μερακλιδικη δουλεια σιγουρα θέλει ο προγραμματισμος ωστε να δουλεψει σωστα! Αλλα τα ανταλλακτικα απλα κουμπώνουν πάνω στα παλια!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?
