Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #585  
Παλιά 14-07-08, 08:29
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 542
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε σεις, πάτε καλά?

Απο πότε η ροπή είναι στραγάλια να την αγοράζουεμ με τα κιλά? Και απο πότε η ροπή είναι το Α και το Ω?? Και γιατί μόλις σας λένε ότι η ροπή δεν παίζει τον πιο σπουδαίο ρόλο, ανακαλύπτεται και άλλες αιτίες που παίζουνε ρόλο? Γιατί έχετε επιλεκτικά επιχειρήματα?

Αν και ο τίτλος του τόπικ είναι τελείως λάθος (θα έπρεπε να λέγεται "Υπερκυβισμένα ΠΑΝΤΩΣ είδους vs 20ν"), εν τούτης θα πώ ότι σε πολλά απο όσα έχετε πεί, οι ίδιοι (οι Υ/β) αναιρείται την δύναμη του μοτέρ σας! Αναφέρετε κατ' εξαίρεση μόνο της περιπτώσεις που σας εξυπηρετεί, και σας βολεύουνε, ώστε να δείξετε ότι το μοτέρ είναι μπροστά! Αυτό είναι πρωτάκουστο!

Δεύτερον, δεν υπάρχει περίπτωση καμία, ΜΑ ΚΑΜΙΑ, να είχες μέσα 3η σχέση Χρήστο, το 20ν, 2η σχέση και να έφευγες! ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Λυπάμαι, αλλά για πρώτη φορά σε όλη αυτήν την κουβέντα, υοπχρεώνομαι να πώ ότι δεν το πιστεύω! Και πάντα το λέω με την προσωπική μου εμπειρία με το Civic. Με 17 και κάτι ψιλά ροπή, στην πρώτη μου έφυγε μισή καρότσα, μόλις έβαλα δευτέρα, και μέχρι να βάλω 3η, του βγήκα και μισή μπροστά!

Επίσης, λέτε ότι βγάζει 160-170 άλογα (προφανώς μιλάμε για στρόφαλο!). Τα 20ν έχουνε απο 140-160 άλογα. Δηλαδή θέλετε κάποιος να πιστέψει, ότι με 10-15 άλογα διαφορά, σκίζετε τα 20ν, τα οποία ώς επι το πλείστον είναι τουλάχιστον 150-200 κιλά πιο ελαφριά λόγω καρότσας? Εκτός και αν μιλάτε για κόντρα 100-200 μέτρων,....... οπότε πάω πάσο! Απο ρολλαριστές το πιο πιθανό είναι να είστε μπροστά..... αλλά είπαμε, μιλάμε πάλι για την περίπτωση που σας βολεύει!

Τέλος, ότι και αν δείξουνε τα οποιαδήποτε δυναμόμετρα, εμένα προσωπικά, δεν μου λέει ΤΙΠΟΤΑ! Στον δρόμο τι κάνουμε..... και εξηγούμαι....

Εμένα μου έδειξε 137 αλογάκια, με βάση λοιπόν αυτήν την λογική..... είμαι αρκετά πίσω απο πολλά! Στον δρόμο γιατί δεν συμβαίνει όμως αυτό? Είναι μια ευλογη απορία (και πριν αρχίσουνε οι μεγάλες κουβέντες, δεν έχω καν την σωστή εξάτμιση επάνω, και είμαι με διαλυμένο ουσιαστικά καταλύτη!!!!).

Οπως και να έχει, μια τέτοια κόντρα μπορεί να κατανοηθεί μόνο με τα αυτοκίνητα δίπλα - δίπλα! Αν και εκεί πιστεύω ότι το 20ν είναι μπροστά! Επειδή ακριβώς μια κόντρα είναι απο στάση.... όση διαφορά και αν πάρει το Υ/β μέχρι να ανεβάσει στρόφες το 20ν, στην συνέχεια θα το μαζέψει! (Ακριβώς το ίδιο μου συνέβη με πασίγωνστο Yaris -όσοι γνωρίζουνε, ξέρουνε- το οποίο πολύ πιο ελαφρύ, όντως έφυγε μπροστά μια καρότσα+, αλλα μέχρι το τέλος, με κέρδισε για ένα φτερό! Το θεωρώ κατόρθωμα δίπλα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο να σταθώ έτσι δίπλα του!)
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση