παιζουν πολλα ρολο Ηρακλη.
Εχει γινει μια παρεξηγηση. Δεν μπορεις να συγκρινεις υπερκυβισμενο 3 σταδιο με 20ω 3 σταδιο. Αν τα παρουμε και τα 2 στην εργοστασιακη τιμη τους το μαυρο εχει 150(?) αλογα και το Ε12/Ε111 97!!!!!!!
3ο σταδιο υπερκυβισμενου ειναι το 3 σταδιο απο την αρχικξη μορφη του μοτερ που συνηθως ειναι 1400cc
1ο σταδιο υπερκυβισμος.
2ο μπεκ πολλαπλη πεταλουδα
3ο προγραμμα εξατμιση.
Αυτα τωρα χονδρικα γιατι μπορεις να βαλεις και σασμαν απο mrs αλλα και διαφορα αλλα. Σχεδον ολα τα υπερκυβισμενα εχουν και ροικη.
Πως μπορεις να συγκρινεις ενα μοτερ με αγωνιστηκες καταβολες που βγαζει με το καλημερα 150 αλογα με ενα υπερκυβισμενο που εντοσθια 1800cc και ΟΛΑ τα αλλα ειναι απο 1400..οπως και το προγραμμα που ειναι το ποιο σημαντικο. Αρα για μενα ενα υπερκυβισμενο ολοκληρωμενο ειναι οταν ολα τα περιφερειακα του και το προγραμμα του ειναι για 1800cc
Απο εκει και περα μπορουμε να κανουμε συκρισεις. Κανεις δεν αμφισβητησε οτι το 20v ειναι καλο μοτερ,απλα εχει καποια μειον και καποια συν οπως ολα τα μοτερ.αυτα τα μειον ομως το καθιστούν σχεδον ανικανο να περασει απο σταση και απο ρεπριζ(ειδικα στα χαμηλα)ενα υπερκυβισμενο.
Δεν μηλαω για υπερκατασκευες αλλα για οτι εχουν κανει σχεδον ολοι...εξατμιση και φιλτρο..!!!!
Και Γιαννη(ayrton) μπερδευτηκες μου φαινετε οταν μηλαω για μαμα ηθελα να σου δωσω να καταλαβεις οτι λογο μπλοκ ειναι οτι ποιο "μαμα"μπορεις να κανεις σε 1400 vvti!!!! οταν ειπα για πειραγμενα 20v δεν ειπα για ολα που κυκλοφορουν αλλα για ορισμενα.
|