Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από firebone
O roy-d οταν λεει οτι το υπερκυβισμενο ειναι σχεδον μαμα εννοει οτι φοραει πραγματα της toyota που τα ειχε αλλο 1.8 vvti. οταν λεει οτι τα 20v δεν ειναι μαμα εννοει οτι φορανε κι αλλα πραγματα περιφερειακα οπως εκκεντροφορους,προγραμμα,χωανη,εξατμιση και αλλα.
|
Αυτό από μόνο του, είναι μια πρόταση λοπόν, μη αληθής! Απο την μια γιατί μαμα, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ένα μοτέρ με την περιγραφή που δίνεις για το Υ/β, καθώς το μοτέρ αυτό το ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ, και δεν υπάρχει έτοιμο, ούτε παράχθηκε ΠΟΤΕ, και απο την άλλη, γιατί ένα σωρό 20ν δεν ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ περιφερειακά, επειδή ακριβώς είναι έτοιμα! τι να το κάνω να το πειράξω παραπάνω?
Πάμε παραπέρα.....
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από firebone
αυτο που πιστευω ειναι οτι αν 20v σε μια καροτσα 1200 κιλων με μοτερ απειραχτο και χωρις περιφερειακα πραγματα ανοιξει με Ε12 ή ε111 3ου σταδιου οπως εγω,ε τοτε το 20v δεν εχει τυχη...
εαν ενα 20v φοραει και αλλα πραγματα οπως παραλληλο κτλ,τοτε πιστευω οτι καλυτερο θα εναι το 20v.
|
Μας λες λοιπόν, ότι
3ο Στάδιο Υ/β vs 20ν σημειώσατε 1.
3ο Στάδιο Υ/β vs 20v Πειραγμένο σημειώσατε 2.
Δεν μας λές όμως το σημαντικότερο, αν και απο αυτά που λές βγαίνει απο μόνο του το συμπέρασμα....
1ο Στάδιο Υ/β vs 20ν δεν τείθεται καν συζήτηση! Εκεί λοιπόν δεν έχει καμία τύχη το Υ/β. Λές και εσύ απο μόνος σου ότι πρέπει να φτάσει 3ο Στάδιο για να μπορέσει να περάσει το 20ν. Ε, τι να συγκρίνουμε τότε!!!