Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Τεσπα... Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι λάθος αυτό... Ο Άκης ανέφερε για την εμπειρία των 50 χρόνων του μηχανοκίνητου αθλητισμού και την απαίτηση στροφαρίσματος για υψηλές επιδόσεις. Δεν είπε πουθενά για τα 50 χρόνια βενζινοκίνητου μηχανοκίνητου αθλητισμού... Σε αυτό απάντησα και ανέφερα τα παραπάνω. Γιατί τώρα παίζει θέμα καυσίμου; Εάν καίνε diesel ή κάρβουνο, δεν έχει σημασία για εμένα... Στροφάρουν χαμηλά και πάνε πολύ γρήγορα...
|
Κοίτα φίλε Αντρέα. Εφ όσον η συζήτηση αφόρα ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα σε αυτά τα πλαίσια έπρεπε να κινηθείς. Φαντάζομαι οτι και το σχόλιο του Άκη αυτά τα πλαίσια αφορούσε (γιατι μόνο τότε θα ήταν σωστο). Δηλαδή ότι σε ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα πρέπει να στροφάρεις ψηλά για να βγάλεις δύναμη.
Κατά τα άλλα όπως είπα παραπάνω
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger
έχει δίκιο ο Άκης... άσε που το SEAT είναι και Diesel που είναι γνωστό οτι δε μπορούν να στροφάρουν ψηλα και οτι ειναι χαμηλόροπα λόγω διαφορετικής αρχής λειτουργίας!
|
δεν μπορείς να μιλήσεις για diesel ποσο μάλλον για turbo diesel γιατί έχουν διαφορέτική αρχή λειτουργίας και δεν μπορεί να τεθεί θέμα συγκρισης... οποτε αν κανεις αναφορα στα τελευταια 50 χρονια μηχανοκινητου αθλητισμου πάλι θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου μονο τα ατμοσφαιρικα βενζινοκινητα...
πάντος να θέλετε να συνεχισουμε να μιλάμε για το εν λόγω άνοιγμα θα πρέπει να μας δωθούν περισσοτερα στοιχεια. ποσα ανοιγμα έγιναν, απο στάση ή ρολαριστές, με τι ταχύτητα στο σαζμαν κτλ κτλ...