Παρατήρησα και άλλο πρόβλημα τελικά εκτός αυτό που είπα ότι το A/C ανοίγει με το διακόπτη του ανεμιστήρα ο κομπρέσορας μόνο δηλαδή, βλέπω τώρα με το στροφόμετρο ότι οι στροφές παραμένουν οι ίδιες, δεν θα έπρεπε να έχω 100-200 rpm παραπάνω αν δουλεύει το A/C? επίσης αν είναι ανοιχτό είναι συνέχεια ON δηλαδή δεν σταματάει και να ξεκινάει ξανά όπως έκανε στο starlet. Δεν θυμάμαι καθόλου πριν βάλω το 4E-FTE μοτερ τι έκανε, δεν δούλευα το A/C τότε. Μάλλον αυτά έχουν να κάνουν με την συνδεσμολογία στον κομπρέσορα πάνω? Τουλάχιστον παγώνει πολύ καλά όμως!
|