Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #235  
Παλιά 02-07-08, 07:34
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε παυλο σε carina που εχει περιπου τα ιδια κιλα με TS σε κανει ο 20v? επειδη αυτη η συζητηση που παμε να ξεκινησουμε εχει γινει με περιπου 20 σελιδες ηδη στο φορουμ πριν κανα δυο χρονια δεν οδηγει καπου,απλα απο την στιγμη που εγιναν οι δοκιμες με το type R εβγαλα εγω και καποια αλλα ατομα τα συμπερασματα τους για τον 20v και φυσικα δικαιωθηκαν καποιοι που τους ειχανε για τρελους!!

Υ.Γ:εγω παντως ειχα την τυχη να μπω σε ts και αμεσως με εντυπωσιασε το ουρλιαχτο μετα τις 6200!!!!!!!!
Μάλλον με παρεξήγησες. Ξέρω ότι υπάρχει μια άτυπη κόντρα μεταξύ της TS και του 20v αλλά εγώ δεν ανήκω σε καμία μερίδα και ο λόγος είναι ότι όπως είπα δεν έχω μπει ποτέ σε αυτοκίνητο με αυτό το μοτέρ. Δεν είμαι άνθρωπος που κρίνω με βάση φωτογραφίες, αριθμούς και περιοδικά, αν ήταν έτσι δεν θα έπερνα TS αλλά σαξόραλο ! Εγώ δεν αμφισβητώ ότι ο 20v είναι ένας πάρα πολύ καλός κινητήρας που κάθεται δίπλα σε TS και TypeR απλά είπα ότι πάντα έχει νόημα να λέμε σε τι αμάξι τον φοράμε (και συμπληρώνω - και με τι σασμάν) . Δεν υπονοώ κάτι παραπάνω από αυτό και φυσικά ούτε θέλω να ξεκινήσω μία ακόμη διαμάχη TS-20v για τον απλούστατο λόγο ότι δεν αμφισβητώ τίποτα από αυτά που λέτε για τον 20v.

Πάντα Φιλικά
Παύλος
Απάντηση με παράθεση