Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #24  
Παλιά 29-06-08, 11:40
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δεν κάνω λάθος, τρώγοντας το σημείο έδρασης της ζάντας στο μουαγιέ 3-4 mm max, όπως γράφεις, θα έχουμε συνολικά στον συγκεκριμένο άξονα 6-8 mm max.
Αλλά, θα έχουμε μείωση του μετατροχίου, όχι αύξηση. Εκτός αν αυτή η μείωση λες πως αντισταθμίζεται με την χρήση ζάντας λανθασμένου offset, όπως κάνουν πολλοί. Μπορείς, σε παρακαλώ, να το αποσαφηνίσεις, γιατί όπως δεν κατάλαβα εγώ, μπορεί να μην έχουν καταλάβει κι άλλοι:
Ναι Πάνο, έχεις δίκιο, δεν το εξέφρασα σωστά....

Εννοώ, πως αν έχουμε βάλει ζάντες με μικρότερο οφσετ για να επιτύχουμε αύξηση μετατροχίου, και τελικά δεν το επιτύχαμε ακριβώς και το μετατρόχιο μας "βγήκε" λίγο μεγαλύτερο, με αποτέλεσμα να βρίσκει το λάστιχο στο χειλάκι του θόλου, μπορούμε να γυρίσουμε το χειλάκι ή να "φάμε" το σημείο έδρασης της ζάντας στο μουαγιέ. Τα 3-4 mm τα ανέφερα απλά ως το μέγιστο, που είναι ασφαλές να φάμε σε τέτοια περίπτωση από τη ζάντα, ώστε να αντισταθμιστεί (μεγαλώσει), όπως λες, το λάθος οφσετ...
Απάντηση με παράθεση