Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #23  
Παλιά 28-06-08, 22:13
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Γυρίζουμε χειλάκι θόλου και τρώμε το σημείο έδρασης της ζάντας στο μουαγιέ (3-4 mm max), μόνο όταν έχουμε ως στόχο τη μέγιστη δυνατή αύξηση του μετατροχίου (με τα μαμά φτερά), για βελτίωση οδικής συμπεριφοράς...
Αν δεν κάνω λάθος, τρώγοντας το σημείο έδρασης της ζάντας στο μουαγιέ 3-4 mm max, όπως γράφεις, θα έχουμε συνολικά στον συγκεκριμένο άξονα 6-8 mm max.
Αλλά, θα έχουμε μείωση του μετατροχίου, όχι αύξηση. Εκτός αν αυτή η μείωση λες πως αντισταθμίζεται με την χρήση ζάντας λανθασμένου offset, όπως κάνουν πολλοί. Μπορείς, σε παρακαλώ, να το αποσαφηνίσεις, γιατί όπως δεν κατάλαβα εγώ, μπορεί να μην έχουν καταλάβει κι άλλοι;

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από bill
Ρε παιδια εγω ετσι το αγόρασα το αυτοκινητο με τις ζαντες επανω.Απο εκει και περα μου κανει εντυπωση που βρισκει μονο απο τη μια μερια.Μονο η πισω δεξια ροδα βρισκει.Η αριστερη τιποτα.Σε μια συζητηση με τον φαναρτζη μου που εχει και αυτος τρελα με τα corolla μιας και ειναι και κατοχος μου ειχε πει πως τα περισσοτερα βρισκουν μονο απο τη μια μερια.Να τονισω πως το αυτοκινητο δεν ειναι τρακαρισμενο.
Όντως, αυτό συμβαίνει στα περισσότερα αυτοκίνητα, τουλάχιστον το έχω δει στο 90% αυτών που έχουν περάσει από τα χέρια μου.
Στα Lantra του '92 και του '99 που είχα, πρόβλημα αντιμετώπιζα με τον πίσω δεξί τροχό ΜΟΝΟ (η τάπα του ρεζερβουάρ ήταν αριστερά).
Στο Accent Χ3 του '98 που έχω, συμβαίνει το ίδιο ακριβώς με τη χρήση λάθος ελαστικών (η τάπα του ρεζερβουάρ είναι και πάλι αριστερά). Το έχω λύσει με τη χρήση σωστών ελαστικών και εναλλακτικά 15άρας ζάντας με σωστό offset.
Στο Uno Turbo 1.4, με ένα εκατοστό φαρδύτερο ελαστικό και ΣΩΣΤΟ offset, έβρισκε ο εμπρός δεξιός τροχός στο κάλυμμα του κιβωτίου, όταν έστριβες το τιμόνι τέρμα αριστερά.
Στην TS, δεν ξέρω αν βρίσκει τίποτε, διότι έχω μείνει σε 205 στην εργοστασική ζάντα. ΟΜΩΣ, με τα semi slicks που είναι 55άρια, σε καταστάσεις χωρίς αύριο, με στριμμένους τους τροχούς και σημαντικές μετακινήσεις στον κατακόρυφο άξονα (βλέπε μπρουμίτισμα από απότομο φρενάρισμα) -παρά τις ΤΕΙΝ- ακούγεται μία ελαφρά επαφή με το πλαστικό κάλυμμα του δεξιού θόλου...
Άρα, μην ανησυχείς. Ψάξε για κανένα σετάκι ζάντες με σωστό offset και πούλα αυτές που έχεις να ησυχάσεις...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση