
28-06-08, 09:48
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostasgasparis
...μια απορια εχω μονο:με potenza 195/50/15 εβρισκα χαλαρα.με continental 185/55/15 λιγοτερο μεν αλλα εβρισκα.γιατι τωρα με kumho 195/50/15 δεν βρισκω καθολου?
|
Παίζει και το ρόλο του το λάστιχο και η ακαμψία του σκελετού του.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι διαφορές ανάμεσα στα Uniroyal Rallye 550 και στα Nankang Toursport 611 που φορούσα σε διαφορετικές περιόδους στο Accent μου σε διάσταση 185/60/14.
Ενώ, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες φόρτισης και αλλαγής κατευθύνσεων (ταξίδι ή οδήγηση στην πίστα των Μεγάρων ή στον Καρτόδρομο σε συνθήκες GTCC) τα Uniroyal δεν έρχονταν σε επαφή ούτε με τα πίσω αμορτισέρ, ούτε με τους πίσω θόλους, τα Nankang δείχνουν να είναι ερωτευμένα και με το αμορτισέρ, αλλά και με το χειλάκι του φτερού...
Αντίθετα, όταν "φόρεσα" στο αυτοκίνητο τις 15άρες ζάντες από το Hyundai Coupe με λάστιχο 195/50/15, όλα λειτούργησαν άψογα.
Ηθικό δίδαγμα: Το ότι το λάστιχο βρίσκει είτε στο θόλο, είτε στο αμορτισέρ, είναι αποτέλεσμα και του offset της ζάντας, αλλά και του ελαστικού.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|