Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas
+10000000000000000000000000000000000000000000
Αυτα τα νουμερα απλα δεν παιζουν.
Ειναι η αλητια των δυναμομετρων που εχουμε μιλησει απειρες φορες.
το αμαξι με τον υπερκυβισμο γινεται το πολυ 135 αλογα και 16,5 κιλα ροπη (οσα πραγματικα εχει το celica 1.8).
Τωρα δεν νομιζω οτι μπορει κανεις να πιστεψει οτι με προγραμμα και εξατμιση το αμαξι πηρε 37 αλογα και 5 κιλα ροπη. Ουτε με light turbo δεν παιρνεις τοσα.
Οχι πως δεν σε πιστευω σε οσα μας λες, απλα ο προγραμματιστης σου ειναι παπατζης και εχει μια "αψογη συνεργασια" με το δυναμομετρο.
Οσο για τα 20ν εγω στοιχιματιζω και 200 ευρω ακομα και υπερ ασημι!!!!! (Εννοειται σε καροτσα 101)
Γιατι δεν πας μια βολτα στο δυναμομετρο που πηγε ο Hatzidi5 να παρεις μια ιδεα του ποσα περιπου ειναι?
|
Ετσι ειναι τα πραγματα, γιαυτο του προτεινα μια βολτα στον Βολο, για να δει τα πραγματικα του αλογα και ειδικα η ροπη του.Σε ατμοσφαιρικο μοτερ, εξαιρετικης σχεδιασης, η ροπη παιζει γυρο στα 10kg ανα λιτρο, αρα στα 1800 κυβικα περιπου 18κιλα.Αυτα ειναι ασχετα με την ιπποδυναμη.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308
Σε λίγο θα βγάζουν τα υπερκυβισμένα όσα και το ΤS αλλά χωρίς την περίπλοκη κεφαλή του εν λόγω μοτέρ....
Προσγειωθείται................................ ...
|
Που να παιξουν με συμπιεσεις, ροικες, εκκεντροφορους, ελαφρωματα, φυγανς πανω απο τα 200.Τυφλα να εχει ο BEAMS.