Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #195  
Παλιά 26-06-08, 08:42
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πολύ καλός φίλος μου πήρε τελικά, μετά από ψάξιμο πολλών μηνών ένα civic TypeR '04 facelift. Δεν είχαμε ακόμη την ευκαρία να κάνουμε μεταξύ μας άνοιγμα, αυτό θα γίνει τις προσεχείς μέρες, αλλά θα γράψω τις πρώτες εντυπώσεις μετά από περίπου 30 χιλιόμετρα συνοδήγηση και περίπου 20 χιλιόμετρα οδήγηση.

1) εσωτερικό: κανένα από τα 2 αυτοκίνητα δεν υστερεί σε ποιότητα κατασκευής. Το typeR δείχνει πιο σπορ λόγω του ότι έχει λευκά όργανα, το κόκκινο στις πόρτες (facelift) και τα καθίσματα. Πιθανόν και η facelift TS να δίνει την ίδια αίσθηση πάντως η δικιά μου είναι δείχνει λίγο πιο συντηριτική σε σχέση πάντα με το TypeR. Σε φινίρισμα νομίζω η TS έχει ένα ελαφρό προβάδισμα αν και είναι λίγο υποκειμενικό

2) κινητήρας: Αυτός που λες μόλις οδηγήσεις το typeR ενώ πριν οδηγούσες την TS είναι ότι τα δύο αμάξια πάνε παρόμοια. Ίδιος ήχος, παρόμοιο τράβηγμα σε όλες τις ταχύτητες. Το TypeR σου δίνει την αίσθηση ελαφρώς πιο γρήγορου αυτοκινήτου αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό. Για να καταλάβετε η διαφορά είναι σαν να έχεις βάλει ένα άτομο λιγότερο στο αμάξι. Το Vtec μπαίνει λίγο χαμηλότερα από την TS αλλά δεν κάνει ξέσπασμα όπως το lift. Σου δίνει την αίσθηση πιο γραμμικού μοτέρ αλλά μόνο αν το παρατηρήσεις θα δείς ότι κάτι αλλάζει στις 6000.

3) επιδόσεις: Η παραπάνω αίσθηση επιβεβαιώνεται και με τις μετρήσεις που κάναμε (GPS Performance).

50-80 με 3η: 3.5 το typeR 3.9 η TS
80-110 με 3η: 3.5 το typeR 4.3 η TS
60-100 με 4η: 6.5 to typeR 7.3 η TS

Οι μετρήσεις αυτές είναι με 2 άτομα. Για να καταλάβετε οι αντίστοιχες μετρήσεις που έχω κάνει μόνος μου είναι 3.7, 4 και 7.
Επομένως το typeR είναι πιο γρήγορο αλλά όταν δεις την κλιμάκωση του κιβωτίου θα δείς ότι κερδίζει πολύ από αυτό. Για παράδειγμα στο 80-110 η TS ίσα που μπαίνει στο λιφτ ενώ το TypeR είναι πιο πολύ στο vtec.

Το δυνατό πάντως σημείο του typeR είναι το κιβώτιο. Απίστευτη αίσθηση, πανεύκολες αλλαγές, καμία σχέση με την TS

4) στήσιμο: το typeR είναι πολύ σκληρό και κοπανάει, μου έδωσε την αίσθηση ότι πιο πολύ κοπανάει λόγω 17ρας. Η TS είναι πολύ μαλακή.

5) στο δρόμο: και τα δύο αυτοκίνητα είναι πολύ ευχάριστα και ξεκούραστα στην οδήγηση. Το TypeR λόγω έλλειψης ESP θέλει προσοχή την στιγμή που στη TS νιώθεις ότι αν το παρακάνεις θα τη γλιτώσεις.

Προσεχώς τα δύο αμάξια θα δοκιμαστούν δίπλα δίπλα. Φυσικά δεν περιμένω να περάσω μπροστά αλλά να δούμε τί διαφορές έχουμε. Πάντως επειδή πολλά έχουν ειπωθεί για φαναρομαχία TS και TypeR εγώ κατάλαβα το εξής: Σε πολύ καλό οδόστρωμα το TypeR δεν θα έχει πρόβλημα. Σε νορμάλ δρόμο 1η δεν κάθετε κάτω και πρέπει να το ξέρεις πάρα πολύ καλά για να μη χάσεις χρόνο. Σε κακό δρόμο η TS μπορεί να περάσει μπροστά λόγω traction
Απάντηση με παράθεση