Το ρελαντί παίζει όταν είναι ζεστό το αυτοκίνητο μόνο όταν ανοιγοκλείνει το air-condition. Λάδι δεν καίει σχεδόν κανένα Ε12. Το δικό μου έκαψε καμιά 400ml την τελευταία φορά αλλά μόνο για normal χρήση δε μιλάμε και είχα αφήσει και τα λάδια 15.000km και πλησιάζω και τις 160.000km!
Το να έχουν αρπάξει οι βαλβίδες και να έχουν γρατσουνίσει κάποιο έμβολο είναι κλασσική περίπτωση που το μοτέρ στρόφαρε πιο ψηλά από αυτό που προβλέπεται, κάτι που συμβαίνει όταν γίνει κάποιο κατέβασμα σε στροφές πάνω από τον κόφτη (τα ελατήρια των βαλβίδων δεν προλαβαίνουν να επαναφέρουν τις βαλβίδες στη θέση τους). Γενικώς η toyota καλύπτει και αυτές τις ζημιίες στην εγγύηση. Μιας και δεν είμαι μηχανικός όμως ενδεχομένως να υπάρχει και άλλη εξήγηση για τη ζημιά αυτή...(πρόβλημα σε εκκεντροφόρο; )
Καλά ξεμπερδέματα....
|