
11-06-08, 01:44
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 28-04-2005
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 17
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Συνονόματε φίλε μου.
Δεν πρόκειται να σου εξηγήσουν, διότι μάλλον δεν θέλουν να σου εξηγήσουν. Εμείς, το προσπαθούμε. Λοιπόν:
(α) Σύμφωνα με πληροφορίες, το βεντιλατέρ αυτό -όντως, βεντιλατέρ είναι- έχει σαν σκοπό να μεταφέρει αέρα στην εξαγωγή ώστε να ανεβαίνει πολύ και γρήγορα η θερμοκρασία των καυσαερίων, ώστε να φτάσει ο καταλύτης γρήγορα τη θερμοκρασία λειτουργίας του και να επιτυγχάνει μείωση των εκπομπών. Το "πανηγύρι" αυτό, δηλαδή, γίνεται για μείωση των καυσαερίων. Επίσης, αν δεν δουλεύει αυτό το σύστημα με την εκκίνηση του κινητήρα, αυτό είναι δείγμα κάποιας ρωγμής του χταποδιού ή κακής επαφής του με τον κορμό της μηχανής...
(β) Δεν το έχω προσέξει. Ντροπή μου! Θα στήσω αυτί από εδώ και πέρα...
(γ) Σε πολλές περιπτώσεις κατά τις οποίες ενεργοποιείται κάποια ηλεκτρική κατανάλωση η οποία απορροφά μεγάλα ρεύματα (A/C, παράθυρα, βεντιλατέρ ψυγείου, ενισχυτές, ABS, VSC κλπ), προκαλείται μια στιγμιαία, φυσιολογική και σημαντική βύθιση τάσης, την οποία εντοπίζεις σαν μείωση της έντασης των φώτων. Αν δεν συμβαίνει κάτι από τα παραπάνω και παρατηρούνται αυτές οι βυθίσεις, τότε δεν ξέρω τι είναι και δεν μπορώ να σε βοηθήσω...
Καλές βόλτες με την TS σου και μην φοβάσαι για τίποτε.
Εδώ είμαστε!
Πάνος.
|
α.Σωστός!!!!Το χρυσοπλήρωσα όταν σε μία μικροστούκα έσπασε το κάλυμμα του moter πήρε νερο η καλωδίωσή του και επειδή είναι στο ίδιο ηλεκτρολογικό κύκλωμα με antispin και ευστάθειας μου έκαιγε την αντίστοιχη ασφάλεια και φυσικά τα έβγαζε εκτός λειτουργίας!!
|