Φιλε Γιαννη χαιρομαιπου σε βοηθησα.
Παρτε και μια απλη συμβουλη για ενα "εργαλειο" αλλαγης βαλβολινης.
Το μονο που θα χρειαστειτε ειναι ενα χωνι και 1 μετρο λαστιχο μισης ιντσας.
Αφου αδειασετε τις βαλβολινες και κλεισετε την κατω ταπα, ανοιξτε την πανω για να συμπληρωσετε βαλβολινες.
Βαλτε το λαστιχο στο χωνι σφηνωτα και σφραγιστε την ενωση με λιγη Duct tape (νηματοταινια).
Η αλλη ακρη του λαστιχου θα παει στην ταπα πληρωσης και θα ριχνετε απο επανω στο χωνι την βαλβολινη μεχρι να ξεχιλησει απο την ταπα.
Τοτε ειστε κομπλε.
Ειναιπολυ ευκολοκαι ευκολοτερο αν εχετε καποιον να σας αδειαζει βαλβολινη απο επανω.
Γιαννη δεν επαιρνες και ενα κλειδακι αλυσιδας για το φιλτρο λαδιου?
3-4 ευρω εχει!
Αναφορικα με το δοχειο που σου ελεγα θα τα πουμεαπο κοντα την Παρασκευη να το καταλαβεις καλυτερα.
Οσο για τα μπουζοκαλωδια η δουλεια τους ειναι να μεταφερουν χωρις απωλειες το ρευμα του πολλαπλασιαστη "καθαρα" σταμπουζι.
Ειναι ενα must have για καθε μοτερ που σεβεται τον εαυτο του.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|