
02-06-08, 18:02
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos
πριν μερικες μερες πηγα σε ενα εκσουσιοδοτημενο συνεργειο τουοτα για να ρωτησω κατι.φευγοντας ηταν εξω ο ηδιοκτητης κ ακουστε τον διαλογο που καναμε..ωραιο το εχεις κανει κ πιο πρην που περασες ειδα πως εχει κ γκαζι,τι ειναι 1400-1600?λεει..1800 του λεω..απανταει:α ετσι εκσιγειται..λεω κ εγω φτια γμενο ειναι,ποσα αλογα ειναι?ειναι η τς 192 του λεω..α..ειναι πολυ γρηγωρα αυτα μου λεει αλλα να μην το πολιζοριζεις γιατι θα σου βγαλει την μπιελα στα πλαγια..τι?του λεω..ναι μου λεει μου εχουν τυχει 2 περιστατικα το ενα με κορολλα κ το αλλο με σελικα,μαλιστα μου λεει η τουοτα εκανε ανακλιση του μοντελου για αλλαγη εγκεφαλου για μιωση του κοφτη απο 7 σε 6,5!!μα 8200 του λεω παει..α ναι μου λεει το κσεχασα!τελοσ παντον μου λεει να τα ψαξεις αυτα που σου ειπα γιατι ειναι κριμα να σπασεις τετοιο αμαξι..ρε εχουν μουρλαθει αυτοι δεν ειναι να τους εμπιστευτεις το αμαξι σου,οι γνωσεις τους δεν εχουν ορια..
|
Μπάμπη, αν το συνεργείο που λες είναι αυτό που είναι σχεδόν δίπλα από το συνεργείο της Subaru-Hyundai, τότε, μάλλον είναι καλή ιδέα να αρχίσεις να ψάχνεις για άλλο συνεργείο.
Άσε που αν ο ιδιοκτήτης του σου είπε τέτοια ωραία μαργαριτάρια, μπορώ να καταλάβω και το λόγο που όποτε έχω περάσει από έξω, δεν υπάρχει ούτε ένα αυτοκίνητο μέσα.
Τι να σου πω; Κουράγιο. Γιατί το μοτέρ της TS είναι αρκετά καλό, αλλά θέλει σωστή συντήρηση.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vlaxomand
καλημερα..ξερω πολλα ts..βεβαια..σκισμενα καθημερινως ..με το μοτερ στα χερια.... 
|
Και αρκετοί άλλοι, θα σου πουν πως με καθημερινό σκίσιμο, αλλά και με αρκετά χιλιόμετρα σε πίστα, δεν έχουν παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Η ζωοποιός διαφορά; Η συντήρηση. Καθώς και κάποια "μικρά" μυστικά του κινητήρα (όπως οι "βίδες του lift"), τα οποία τα ξέρουν λίγοι άνθρωποι και ακόμα λιγότεροι είναι αρκετά ευσυνείδητοι ώστε να αποτρέψουν τη ζημιά με προληπτική συντήρηση και να μην επιδιώξουν τη επισκευή μεγάλης βλάβης που είναι πιο προσοδοφόρα.
Η λεπτομέρεια που πρέπει να καταλάβουμε είναι πως ένας κινητήρας που έχει τη δυνατότητα να περιστρέφεται στις 8000 σαλ και να αποδίδει περισσότερους από 106hp/lt, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να έχει τις ίδιες απαιτήσεις συντήρησης με έναν που τελειώνει στις 6200σαλ αποδίδοντας 75hp/lt.
Όσο για τις TS, λαδάκια και φιλτράκι κάθε 7500km και ο κινητήρας θα συνεχίζει να προκαλεί απλόχερα το χαμόγελο για πολλά-πολλά χιλιόμετρα...
Καλές διαδρομές και καλή διασκέδαση.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|