Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #212  
Παλιά 30-05-08, 21:36
yiannist Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 217
yiannist είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
γεια χαρα σε όλους .

προσπαθω και εγω να καταλαβω διαβαζοντας σε forum απο που θα ερχεται ο αερας ,χωρις νερα, και τις γωνιες της σωληνας.

σε αυτο το λινκ , ο τυπος χρησιμοποιει μανομετρα (εξυπνο?)για να βρει την θεση.http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=0629
ετσι γλυτωνει και απο τις συνεχομενες δυναμομετρησεις.
εχει και πολυ θεωρια , για μενα τον ασχετο.

σε αυτο http://pagesperso-orange.fr/quanthom...nsavec2006.htm
προσπαθουν να στροβηλισουν τον αερα ,για να αυξηθει η ταχυτητα.

σε αυτο http://www.toyotacelicaonline.com/intake1.htm
δειχνει πως κατασκευασε σωληνωσεις.



και εδω ειναι μια απο τις αποριες μου .
αυτος τις εχει τυλιξει με ταινια,
αν τις τυλιξουμε με ταινια αλουμινιου ,που ειναι για τα μπουρια των σομπών θερμανσης, δεν θα εχουν την ιδια αποδοση με τις σωληνες αλουμινιου?
__________________
Take a song and make it better

EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
Απάντηση με παράθεση