OXI, OXI!
To Passeo πάει ΠΟΛΥ καλύτερα από εμένα, απλά εγώ το διασκέδαζα με τα δρομίσια μου λάστιχα -μέχρι να φορέσω τα semi slicks-. Απόδειξη και το γεγονός ότι το Passeo γυρνούσε στο λεπτό, ενώ εγώ ήμουν στο 1:05.
Άσε που το παλικάρι -και φίλος- που οδηγούσε το Passeo είναι πολύ καλός (φοβερός, θα έλεγα) οδηγός. (1342 cm³ το δικό μου, και 1300 cm³ το Passeo, μαμά και τα δύο από κινητήρα, αλλά από ανάρτηση, άλλο πράγμα... Αποδεικνύεται έτσι ότι το στήσιμο είναι σημαντικότερο από τα άλογα...).
Όσο για τον σηκωμένο τροχό, όταν αποκτήσει καλύτερη πρόσφυση με καλύτερα λάστιχα, ο σηκωμένος τροχός θα είναι η φυσική συνέπεια...
Αυτή τη στιγμή, με τις ρυθμίσεις που έχει το αυτοκίνητο -και χάρη στις αντιστρεπτικές- η τοποθέτηση του αυτοκινήτου πριν τη στροφή, καθορίζει και τη συμπεριφορά του.
Επιπρόσθετα, χάρη σε αυτές, το αυτοκίνητο "επιδιώκει" να φεύγει με τα τέσσερα, και όχι με τα μούτρα, όπως ήταν στις αρχές που ήρθε στα χέρια μου.
Όσο για την Corolla μου, είναι ήδη σε πολύ καλό επίπεδο, αλλά πάντα είμαι στην αναζήτηση αυτού του "κάτι παραπάνω" που θα κάνει τη διαφορά και θα μεγαλώνει το χαμόγελο στο πρόσωπό μου κάθε φορά που θα οδηγώ...
Πάνος.
ΥΓ: Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|