Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #23  
Παλιά 25-05-08, 21:23
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Thumbs up

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάνο, η whiteline φτιάχνει αντιστρεπτικές και για Toyota. μπορεις να μας πεις που τις πήρες, ποιός ανελαβε την τοποθέτηση και τη ρύθμιση κτλ κτλ...
Το ξέρω, το ξέρω...
Και όχι μόνο για Toyota. Ακόμα και για κάτι "κουφές" μάρκες και μοντέλα...
Βγάζει και για την TS -τις οποίες και γλυκοκοιτάζω-, από τις οποίες υπάρχει ρυθμιζόμενη, τριών θέσεων, μόνο για μπροστά (λογικό είναι, αφού η πίσω, εκεί που είναι δεν δίνει τη δυνατότητα της ρυθμισιμότητας, παρά μόνο με αλλαγή και κατά δεύτερο λόγο, μπροστά είναι περισσότερο απαραίτητη, δεδομένης της γεωμετρίας της Ε12).
Στην ερώτησή σου, τώρα, τις αντιστρεπτικές για το Accent μου τις αγόρασα πριν από περίπου δύο χρόνια από ένα κατάστημα/συνεργείο στην Αυστραλία, το οποίο ειδικεύεται σε μετατροπές Hyundai. Αν θυμάμαι καλά, το κόστος ήταν περίπου 450€ -με τα μεταφορικά- και στο πακέτο περιλαμβάνονταν και τα απαραίτητα silent blocks πολυουρεθάνης, καθώς και νέα ημίμπαρα για την πίσω ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική.
Αυτό τον καιρό, είμαι σε φάση σχεδιασμών και για το λόγο αυτό δεν έχω αποφασίσει κάτι συγκεκριμένο. Μπορείς όμως, να κοιτάξεις στο site της whiteline, όπου έχει και πληροφορίες για on-line παραγγελίες, ή να κατεβάσεις και τον κατάλογό τους.
Απ' όσο θυμάμαι, πάντως, τελευταία οι τιμές τους ... τσούζουν!
Επειδή είμαι λίγο ξεχασιάρης, το προσθέτω εκ των υστέρων:
Την τοποθέτηση την έκανα μόνος μου, δεδομένου ότι στο συνεργείο που είχα πάει το αυτοκίνητο, δεν είχαν ξαναδεί αντιστρεπτικές διαφορετικές από τις "μαμίσιες". Τη δε ρύθμιση την έκανα μόνος μου, μετά από κάποιες δοκιμαστικές βόλτες που έκανα:
-Απέφυγα την πολύ μαλακή ρύθμιση, δεδομένου ότι έμοιαζε με την εργοστασιακή.
-Απέφυγα την πολύ σκληρή ρύθμιση, γιατί ήταν πολύ "νευρική" η ουρά του αυτοκινήτου στην καθημερινή χρήση.
-Επέλεξα τη μεσαία
, διότι όταν το αυτοκίνητο δεν το πηγαίνω στην πίστα, το έχει ο πατέρας μου για να μετακινείται.
Αν θες να δεις τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, δες ΕΔΩ!,

Ελπίζω να βοήθησα.
Πάνος.

__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 25-05-08 στις 21:34. Αιτία: Προσθήκη κειμένου
Απάντηση με παράθεση